Punem în mișcare Content Hub-ul cu un articol despre animațiile care atrag priviri. Ne-am provocat singuri ca timp de o săptămână să urmărim tot ce mișcă atât pe digital OOH, cât și în online - fiindcă, pe alocuri, cele 2 au practici asemănătoare și să nu uităm nici de billboardurile care urmăresc strategia vertical first. Ne-au plăcut următoarele:
Tags
design trends
Începem cu, ce să vezi, ceva care nu e neapărat animație, e mult mai complex de atât. Gândește-te la acele imagini 3D din feed care se mișcă în funcție de privirea ta și clipuri din care parcă ies elemente din ecran. Te-ai gândit? Ok, acum imaginează-ți că sunt transpuse pe billboardurile digitale și amplificate de iluzia anamorfică. Când crezi că nu mai poți să surprinzi publicul, mai poți un pic. Astfel de spoturi 3D cu iluzie anamorfică reușesc să iasă, să spargă, să dărâme și să rostogolească așa-zisele limite și privirile trecătorilor. Cam așa cum am făcut și noi de la finalul lui 2022, de când am introdus în portofoliul WINK și serviciile de creație pentru spoturi 3D cu iluzie anamorfică. Take a look. 👇
Prima activare 3D pe un billboard digital din România
Video 3D cu iluzie anamorfică pentru McDonald’s România
După atâta timp petrecut zilnic în online, ochiul uman își găsește confortul în ecrane verticale și animații care imită mișcarea de scrolling. Scrolling-ul și rolling-ul (tot un fel de scrolling, dar de la dreapta la stânga, asemănător formatului carousel de pe Instagram), prin modul continuu de a comunica mesaje, creează un flow care impune expectanță și atenție până la finalul animației.
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
Este o tehnică care combină mișcarea și textul pentru a exprima o anumită idee sau emoție. Cuvinte care fac valuri, se scurg, se construiesc ori creează iluzii optice? Tipografia kinetică poate transforma chiar și cea mai plictisitoare animație într-o adevărată experiență.
Sursa foto: Behance
Sursa foto: Behance
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
E peste tot și, cum ar zice Marie Kondo, ne aduce fericire. Minimalismul oferă spotului un aspect curat, simplu și îl face ușor de urmărit, captând atenția asupra elementelor importante. Atenție! Minimalismul nu înseamnă plictiseală! Vrem în continuare spoturi care să strălucească.
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
Virtual on DOOH? De ce nu, când tuturor ne plac și nu există emoții sau lucruri pe care să nu le putem transmite astfel?
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
Adică fragmentarea și reconstrucția unui cadru din mai multe cadre mai mici. Sfat! Arată foarte bine atunci când sunt separate de linii solide, în culori în contrast cu imaginile, pentru o definire mai clară și structură. Pot fi și mai eye catching când se creează mișcare prin tranziții rapide între cadre.
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
Elementele care plutesc sau curg dau profunzime și înălțime vizualului. Acestea permit consumatorului să privească într-o lume care se află dincolo de ecran, să fie mai aproape de brand astfel încât să simtă că-l poate chiar atinge.
Sursa foto: Dribbble
Este un efect popular folosit în designul site-urilor web, care produce iluzia de profunzime prin aducerea unor elemente în față și derularea lor pe o pagină de fundal, creând un efect de 3D atunci când pagina este derulată. Imaginează-ți ce bine arată un astfel de vizual pe un billboard vertical.
Sursa foto: Dribbble
Sursa foto: Dribbble
Pentru că majoritatea spoturilor publicitare nu sunt văzute de la început, este nevoie de cât mai multe puncte de contact pe parcursul materialului. Fiecare schimbare bruscă sau modificare clară reactivează atenția. Având în vedere că la generația Z capacitatea de concentrare a atenției a scăzut la 8 secunde (un goldfish are attention span de 9 secunde) și la generația Y la 12 secunde, we have to move it, move it!
Let’s shake it up a little, on DOOH.