Mai ales pentru publicitari, it’s the most wonderful time of the year, căci vine cu fel de fel de reclame de Crăciun. Le-am adunat pe toate care ne-au atras atenția anul acesta. Pregătește-ți cana cu ciocolată caldă, fă-te comod și hai să vedem ce au brandurile în tolbă.
Tags
Christmas ads
Christmas campaigns
Norvegienii ies în evidență cu o campanie sensibilă, actuală, curajoasă. Noua reclamă de Crăciun a serviciului poștal norvegian Posten a devenit virală după ce, în scurtmetrajul de 4 minute, se demonstrează că Moș Crăciun este de fapt gay. Reclama marchează aniversarea a 50 de ani de când homosexualitatea nu mai este incriminată în Norvegia. Dacă n-ai văzut-o, click aici!
Bounty, the most unloved of all Celebrations chocolates. Tu ce crezi? Studiile au arătat că 56% dintre respondenții britanici spun că e ultima ciocolată pe care ar mânca-o de Crăciun. Așa a apărut reclama The Lonely Bounty, care-ți frânge un pic inima… Povestea îl prezintă pe Lonely Bounty, o ciocolățică tristă care încearcă să-și găsească perechea de Sărbători. Vezi aici dacă reușește!
Reclamele de la John Lewis sunt populare pentru poveștile calde pe care le prezintă mai ales vizual, în centrul cărora, desigur, domnește magia Crăciunului. Cu reclama de anul acesta unii ar spune că au cam dat cu bâta-n baltă. Criticii o numesc „patetică”, „previzibilă” și „fără emoție”, reclama construindu-se mai degrabă în jurul unor subiecte precum diversitatea rasială. Vezi aici despre ce este vorba!
Tesco a lansat o campanie optimistă, care prezintă mai multe situații în care Crăciunul este pe punctul de a fi ruinat, dar care au un final fericit. Cea care a atras atenția este scena în care la știri se anunță că Moș Crăciun s-ar putea să nu ajungă din cauza virusului. Dar ce bine că e vaccinat x2, detaliu care a încins puțin discuțiile în mediul online. Dacă n-ai văzut-o, click aici.
Dacă bucuria de a dărui cadouri prietenilor și familei s-ar ascunde într-o geantă, ar arăta așa cum este descrisă în reclama de la Boots. Bags of Joy, aici!
Finlanda știe cu siguranță cum să-și întâmpine turiștii!
Cam atât de la noi. Dacă ne-a scăpat ceva interesant, dă-ne un semn în inbox, te rugăm! Ne citim la următorul!
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. Nu va fi chiar săptămânal, dar va fi! :)