Tu cum faci față la nou? Ce este astăzi nou, mâine e vechi și trebuie să cam ții pasul, să te prinzi din mers, să joci în horă & multe alte asemenea expresii delicioase care nici că se potriveau mai bine cu tema și gândurile din acest număr. Astăzi îți propunem spre lectură mult nou, să vedem cum te simți la final. Ce zici, reușești să ții pasul?
Tags
The Scoop
De obicei, aici punem atâtea ☕️ câte subiecte avem despre care vrem să-ți spunem, dar astăzi vom pierde șirul cafelelor de dragul noutăților.
Not all the heroes wear capes. O campanie de la sindicatul UNISON din Marea Britanie a dezvăluit patru vedete de cartier din viața reală sub forma unor figurine, cu scopul de a le recunoaște rolul vital pe care aceștia îl joacă în comunitățile locale.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Când ai fost ultima data într-un muzeu și ai văzut un tablou în care personajele de acolo cinsteau ceea ce părea a fi o bere? Keep that in mind, pentru că noua campanie de la Stella Artois te va pune pe gânduri. Se pare că istoria acestei beri datează din 1366, ceea ce înseamnă că există o probabilitatea ca berea portretizată în piese de artă din întreaga Europă să fie Stella Artois. Oh, pe căldura asta chiar că ar merge o bere. Stella Artois, să-ți lăsăm adresa?
Sursa foto: Haroldo Moreira / LinkedIn
Sursa foto: Haroldo Moreira / LinkedIn
Sursa foto: Haroldo Moreira / LinkedIn
North Face x Maria Black - o colecție de bijuterii cu un design timeless. Colecția va fi, însă, disponibilă doar ca parte a unui giveaway organizat de The North Face UK.
Sursa foto: Maria Black / Instagram
Sursa foto: Maria Black / Instagram
Dacă tot am adus vorba, gândul și ochii în zona accesoriilor, Adidas lansează celebrul model Superstar într-o variantă inspirată de concha, pâinea dulce mexicană, în trei variante de culori - vanilie, căpșuni și ciocolată.
Sursa foto: Adidas Mexico
Sursa foto: Adidas Mexico
Sursa foto: Adidas Mexico
Și dacă tot suntem la sneakers funky, Future Farm a lansat o pereche care seamănă izbitor de tare cu un cheeseburger vegan - Force of Nature, după cum au fost denumiți.
Sursa foto: Famous Campaigns
Apple simplifică iPhone-urile pentru bunici cu noile comenzi acces asistat, care fac parte dintr-un grup de funcții de accesibilitate. Setarea simplifică aplicațiile și funcțiile în elementele lor de bază, astfel încât persoanele în vârstă să poată ajunge mai rapid la zonele necesare.
Sursa foto: Apple
Sursa foto: Apple
Încheiem secțiunea #decititlacafeluță cu ceva @deascultatlacafeluță. Podcastul Skvot este o platformă de educație live online care și-a propus să aducă în fața cursanților din România lectori profesioniști din publicitate, media, cinema și artă. Până iese al doilea episod, pune în căști pe primul care propune o dezbatere despre influența AI-ului în procesul creativ.
Sursa foto: IQads
Music Gallery - un cadru de descoperire și experimentare a muzicii, o experiență artistică și educațională pentru toate vârstele. În perioada 19 mai – 18 iunie vor fi la Iași, la Palatul Braunstein. Poți vedea campania rulând pe Billboard digital @ Păcurari 100, Billboard Digital @ Indiana, Billboard Digital @Bucșinescu și Transit, în perioada 18 mai - 19 iunie.
Music Gallery pe Billboard digital @ Păcurari
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași, avem așa: HazarDance Festival, Săptămâna Moto pentru pasionații de motoare, lansarea volumului de poezie Colectiva, show de stand-up, concert live CUANTUNE, concert Sofia Zadar, Asaltul Lupilor – cursă cu obstacole şi noroi, primul yardsale din Iași cu streetwear și sneakers.
În Constanța, săptămâna asta te poți bucura de ultimele zile ale expoziției Les dames de Bucarest la Muzeul de Artă Constanța, vineri poți vedea Seaside stories la Teatrul de Stat Constanța și vine circul Belluci în oraș.
Te-ai întrebat vreodată cum mănâncă Ant-Man din Ant-Man and the Wasp: Quantumania? Uber Eats în parteneriat cu Disney + oferă clienților șansa de a încerca Meniul Tiny Tasting la Quantum Café, micul local abia deschis.
Sursa foto: Mother London
Sursa foto: Mother London
Sursa foto: Mother London
Sursa foto: Mother London
Thank you, next kinda. Cea mai nouă (și cea mai mare, se pare) campanie de la Oat Milk anunță pe străzile din Marea Britanie că Oatly a preluat ștafeta și continuă să ducă mai departe moștenirea laptelui.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Odată cu luna mai care marchează Luna conștientizării motocicletelor, Volkswagen a creat o colecție de puncte moarte, în mărime natural, care par plate, dar privite lateral dezvăluie mai multe. Campania se desfășoară în Africa de Sud, care are una dintre cele mai mari rate de accidente rutiere și victime din lume.
Sursa foto: Volkswagen South Africa
Sursa foto: Volkswagen South Africa
Sursa foto: Volkswagen South Africa
O campanie care vizează industria creativă din UK aflată în scădere. Organizația caritabilă din Marea Britanie Creative Mentor Network (CMN) a lansat o carte - Making It In The Creative Industry: A Practical Guide - care semnalează lipsa diversității socio-economice în industria creativă și nepotismul care și-a făcut loc în industrie.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Lego prezintă o serie întreagă de personaje fantastice în activări 3D pe Piccadilly Circus din Londra, Times Square din New York și Shinjuku, Tokyo pentru a promova noul său serial TV Dreamzzz.
Sursa foto: Screenshot din video The Drum
Că tot am vorbit de berea la început și OCS a cântat la Hangarianda vineri, lăsăm aici ceva care să meargă deja cu vibe-ul de vară.
Și? Ai ținut pasul cu noutățile sau te-ai pierdut printre rânduri? Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊