Pe 5 decembrie 2022, în loc să trimitem The Scoop #44 pe e-mail colegilor, așa cum ne era obiceiul, l-am urcat pe site și l-am împachetat sub forma unui cadou de Moș Nicolae. A venit de la sine și natural să-i facem loc pe OOHUB. Astăzi ajungem la numărul #90 și în ultimul an, aproape în fiecare zi de luni (spunem aproape, că doar oameni suntem) am fost aici cu de toate. Am dat din casă (culmea era să nu o facem) sneak peek-uri de la proiectele speciale și produsele noi din portofoliu, am făcut planuri și retrospective împreună, am sărbătorit 17 ani de OOH, am susținut evenimente și inițiative locale și te-am îndemnat și pe tine să o faci și am trecut în revistă campanii care mai de care de la case mai mari. Pe lângă toate astea, ne-am bucura să știm că nu puține au fost dățile în care ți s-a răcit ceaiul sau cafeaua în timp ce te-ai luat cu cititul. Numărul de astăzi este unul aniversar și sărbătorim așa cum știm mai bine. 💌
Tags
The Scoop
In the mood for a Christmas movie? ❄️🎄🎅
Disney+ pe Billboard Digital @ Moldova față Palat
There’s Magic in All of Us - scurtmetrajul de la Montefiore Medical Center prezintă rolul pe care tehnologia îl joacă în viețile oamenilor cu dizabilități. Tehnologia eye-tracking, surprinsă în scurtmetraj, a fost dezvoltată de neurologi din campusul Einstein din Montefiore, reușind să fie de ajutor și să dea voce la aproximativ 4 milioane de oameni din SUA, care se confruntă cu probleme de vorbire.
Great Journeys Start with Trainline - campania de la Trainline continuă, de această dată cu un spot care surprinde modul în care călătoriile te fac să realizezi lucruri la care nici măcar nu te-ai gândit până atunci. Poți lua asta ca pe un semn și să planifici vacanța la care te gândești de câteva luni. 🤭
In Good Hands - Royal Mail surpinde rolul important pe care oamenii de la poștă îl au în comunitățile din care fac parte, cu un spot lansat chiar înainte de a începe perioada festivă, cea mai importantă și aglomerată perioadă a anului.
Make your holiday a masterpiece - modul în care Microsoft sărbătorește tradițiile sărbătorilor de iarnă din jurul lumii și tehnologia. S-a lăsat cu povești, amintiri și lucrări de artă care să le ilustreze.
Începând cu 30 noiembrie 2023, România a intrat în Hora Reciclării, adoptând Sistemul de Garanție și Returnare (SGR) pentru o reciclare eficientă. Dacă încă n-ai aflat ce presupune, uite aici.
Agenția de creație Forsman & Bodenfors a colaborat cu organizația pentru drepturile femeilor Aura Freedom și au creat Body Bag For Her, pentru a aborda problema alarmantă cu care se confruntă Canada, anume feminicidul. La fiecare 48 de ore, o femeie își pierde viața pentru că este femeie. Inițiativa evidențieză diferența clară dintre feminicid și omucidere, îndemnând autoritățile să recunoască problema națională cu care se confruntă și să acționeze în acest sens.
YSL Beauty colaborează cu organizații non-profit pentru a preveni și pentru a face cunoscute semnele relațiilor intime abuzive, iar până în 2030 brandul YSL își propune să educe în acest sens două milioane de oameni din întreaga lume. Abuse Is Not Love se desfășoară la nivel global, iar în România, Centrul Filia se alătură acestei campanii de educare.
Driving (Thru The) Home (Of The Whopper) For Christmas is the new Driving Home for Christmas. De Crăciun, când toate drumurile duc acasă, Burger King vrea să țină de foame, poftă și bucurie călătorilor.
Brandul de vopsea Dulux a creat Yellow Canteen Project, o inițiativă care abordează o problemă semnificativă cu care se confruntă școlile din Indonezia, anume prezența muștelor. În urma unor cercetări și experimente, brandul a descoperit că există o culoare care le respinge: galbenul. Astfel, mesele, băncile și chiar pereții din mai multe instituții au fost vopsite în galben, iar în urma succesului pe care campania l-a avut, brandul extinde proiectul pentru ca și mai multe școli să benefizieze.
Cea mai bună campanie in-game advertising este noua categorie inclusă, în premieră, ca o secțiune separată susținută de THINKDIGITAL în competiția Gaming Video Awards. Campania Grand Job Experience de la Kaufland a fost cea care a câștigat, iar campania Fraudy Tales de la ING a primit premiul de excelență.
Dacia goes big! Brandul a lansat a treia generație a SUV-ului Duster, iar filmul-manifest, parte din campania de lansare suprinde rolul pe care mașina îl are, fiind proiectată și construită pentru a fi parte din realitatea zilnică a oamenilor, cu bune și cu rele.
Your favourite memes come to life. Stable Video Diffusion este un tool bazat pe AI, conceput pentru a anima imagini statice în scurte fragmente video.
Well done @fofrAI ! pic.twitter.com/0FZ7Dn3IXM
— Eseral Labs | AI Automation (@EseralLabs) November 24, 2023
Heinz has you covered, literally. Heinz lansează Tattoo Label, sticle de ketchup care au etichete tip șablon de tatuaj.
Sursa foto: Heinz
Sursa foto: Heinz
Adobe a realizat un studiu pentru a descoperi care sunt cele mai pline de inspirație locuri din lume cu ajutorul Yelp, TripAdvisor și cu insight-uri de la 1.000 de nomazi digitali. Las Vegas, New York, Londra și Paris sunt în fruntea listei pentru căutătorii de inspirație.
Sursa foto: Adobe
Sursa foto: Adobe
Că tot am adus vorba de studii, cu ocazia Zilei Naționale a României, Tazz a lansat studiul Poftele românilor. Nu, poftele n-au fost puse în cui, ci pe hartă, urmărind modurile în care pofta influențează stilul de viață al românilor.
Sursa foto: SMARK
Depositphotos a lansat raportul Creative Trends 2024 și ne arată care sunt tendințele vizuale în anul care vine, un an în care designul vrea să transmită sentimentul de apartenență.
Sursa foto: Depositphotos
Sursa foto: Depositphotos
Sursa foto: Depositphotos
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: lansarea volumului Adicțiile în societatea contemporană. De la acceptare la schimbare, seară de povești muzicale - În așteptarea lui Moș Crăciun, Nonviolent Communication - Word Building Bridges, vernisaj - intalație multimedia RISIPIT | Andrei Gavrilița, Târg de Crăciun la Castel și Târgul Creatorilor.
În Constanța avem: liber la vizite în Orășelul lui Moș Crăciun, concert Fuego, întâlnire cu Moș Nicolae, spectacolul Legenda lui Moș Nicolae și concert extraordinar de Crăciun - Regal Vienez.
365 Days of Romania in Times Square - proiectul care își propune să promoveze global valorile și tradițiile locale cu ajutorul brandurilor și companiilor din România. Arctic și Vola.ro au dat startul pe 1 decembrie, invitația fiind deschisă tuturor brandurilor care pot contribui semnificativ la promovarea valorilor românești în întreaga lume. Aici îți poți rezerva ziua în Times Square.
Sursa foto: Blindspot
Sursa foto: Matei Psatta / Facebook
Sursa foto: Matei Psatta / Facebook
Squid Game: The Challenge - campania de la Netflix care descoperă care este prețul moralității, cu peste 100 de billboarduri în America de Nord, un test online al moralității și interviuri luate oamenilor pe străzile din New York. Chiar așa: o fi având moralitatea preț?
Sursa foto: The Drum
Wrapped 2023 is here. Anul acesta, Spotify a înglobat campania sub conceptul Wrapped or It Didn’t Happen, ca o invitație de a sărbători lucrurile reale, după un an în care s-a făcut (poate) mai greu diferența dintre ce este real și ce nu.
Sursa foto: Tom Kiely
Sursa foto: Spotify
Sursa foto: Spotify
Sursa foto: Spotify
Sursa foto: Spotify
This Is The Story- campania de la Audible care amintește de puterea poveștilor de a schimba realitatea zilnică.
Sursa foto: Fold7
Sursa foto: Fold7
Sursa foto: Fold7
Brandul australian R.M.Williams a deschis un nou magazin la Pitt St Mall, în Sydney, iar anunțul a fost făcut într-un mare fel.
Sursa foto: R.M.Williams / LinkedIn
Wall of Dreams - activarea interactivă de la Honda care combină OOH & AR pentru a arăta că cerul este limita.
Sursa foto: Honda
Cam peste mână să îți punem ceva în căști, acum că Spotify ți-a făcut topul piselor pe care le-ai ascultat pe repeat în 2023 și pe care, cel probabil, le vei asculta și luna asta. Totuși, îți lăsăm ceva.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.