Nu ne-am mai citit de anul trecut, hiu. Parcă s-au întâmplat așa de multe în ultimele săptămâni ale lui 2022 că nici nu știm despre ce mai e la modă să vorbim și ce nu. Totuși, hai să vorbim despre rezoluții. Ți-ai făcut o listă pentru acest an sau faci parte din categoria celor hotărâți care acum își propun și acum încep să mute munții? Dincolo de rezoluții, o altă întrebare: ești în concediu și citești asta de pe o plajă sau te-ai întors (cu forțe proaspete) la birou? Aceste rânduri sunt scrise de la birou, după un scroll zdravăn printr-un feed plin de poze din concediu.
Nu ne rămâne decât să-ți urăm un la mulți ani! Fie ca noul an să aducă multe subiecte crazysexycool pe care să le includem săptămână de săptămână aici și să ne citim cu bine de fiecare data.
Tags
The Scoop
Căutăm Sales & Marketing Specialist. Dacă te știi în căutare de job sau dacă știi pe cineva care știe pe cineva care are în plan schimbări pe plan profesional, ai aici mai multe detalii.
Nu știm ce ai vizionat în perioada sărbătorilor, dar avem o bănuială că ai dat gata sezonul 3 din Emily in Paris. Dacă ai făcut asta, ai observat în serial și campania pentru McBaguette de la McDonald’s. Da, produsul este cât se poate de real, a fost lansat în 2012 și a fost adus și readus în restauranetele McDonalds în ediții limitate pe parcursul anilor. Cine știe, poate cu hype-ul creat în jurul lui odată cu serialul va fi adus de tot. Ah, și poate ai observat și prezența brandului de lux McLaren cu modelul McLaren Artura. Aceste prezențe ale brandurilor vin ca urmare a faptului că Netflix se concentrează pe suplimentarea veniturilor din abonament după trimestrele ulterioare de scădere a abonaților.
Dacă stăm și analizăm puțin ultimele două săptămâni, pare că anul a început cu multe păreri despre seriale și filme. Avem Kaleidoscop - serialul pe care-l poți vedea în ce ordine vrei tu, anularea serialului 1899 și sezonul 2 confirmat la Wednesday, iar în spațiul românesc se vorbește și despre venirea filmului teambuilding pe Netflix și lansarea unui nou film românesc - Romina VTM. Fiecare cu/în filmul lui, pare-se. 😅
Dacă nu știți ce să faceți în timpul liber, ne-am gândit să vă punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: un party ca o misiune în spațiu inedită, OCDiary |confesiuni coregrafico-teatrale, seară de Catan.
Că tot se vorbește de rezoluții peste tot, uite o campanie de la brandul de lux Equinox’s, We Don’t Speak January,, prin care și-a propus să se opună celor care încep anul cu gândul că odată cu noul an merg încep să meargă la sală, îți fac abonamente și renunță la ele în câteva săptămâni. Astfel, s-au opus mișcării new year, new me și cei care au vrut să se înscrie la ei pe 1 ianuarie au fost refuzați: It’s not you, it’s January.
Vorba cântecului de la Ana Coman: „nu mai beau niciodată, nu mai simt niciodată... până mâine”. Vă dorim ca entuziasmul pentru îndeplinirea rezoluțiilor să nu dureze până mâine, ci să rămână cu voi până reușiți să le transformați în realitate.
Cam atât pe azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊