A fi sau a nu fi? A face sau a nu face? A te încadra sau a nu te încadra? Și nu, nu ne referim la încadrarea în deadlineuri, ci în standardele nescrise care ne ghidează după faptele și deciziile zilnice. Aceastea sunt întrebările cu care ne începem săptămâna. Lumea este împărțită în „așa da” și „așa nu”, iar tu, aparent, tre să te prinzi din mers care, cum și unde se încadrează.
Tags
The Scoop
Sâmbătă l-am sărbătorit pe colegul nostru, Florin, Operator logistică și întreținere suporturi publicitare din toamna anului trecut. La mulți ani, Florin, și-ți mulțumim pentru toate soluțiile găsite și viteza cu care faci treburile să se-ntâmple.
Welcome to the new reality of unreality. Filtrele folosite în Social Media au reprezentat un subiect constant de discuții. Cel mai recent filtru apărut pe TikTok - Bold Glamour - powerd by AI, un filtru care este altfel, un „așa da” pentru frumusețea modernă și cum ar trebui ea să arate. What? Da, e un filtru care te face într-un mod real să nu arăți real, un filtru care nu mai „fuge” dacă te miști atunci când îl folosești și face să fie greu de deosebit dacă așa arată sau nu cel din spatele filtrului. Brandul Dove a luat atitudine în acest sens și a făcut apel la comunitatea sa ca să întoarcă spatele acestui nou filtru, folosind hashtag-urile, #TurnYourBack #BoldGlamour #NoDigitalDistortion.
Dacă te întrebi ce mai susținem, uite aici:
- N-avem sânge - proiect derulat de Asociația HEM, pentru Institutul Național de Hematologie Transfuzional, pentru sprijinirea donării voluntare de sânge. Ultima lor campanie schimbă perspectiva, de această dată spunând exact grupa de sânge de care este nevoie, nemaifiind un apel general către toți potențialii donatori de sânge. Poți vederea campania rulând atât pe toate billboardurile digitale din rețeaua WINK, cât și pe ecranele din mijloacele de transport public în perioada 6-20 martie.
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: De ce contează ce și cum citim?, Zilele Poeziei la Cărturești - 3 zile pline în care să te pierzi printre versuri și emoții, a 27-a ediţie a Festivalului Filmului Francez la Iași, One Peculiar Afternoon | Trippin Rippin x Oddity, Micul Prânz - Degustare Multiculturală, pentru iubitorii de natură - deschiderea sezonului cu Oază Taină Vie.
This billboard is on fire. La propriu. Un billboard cu Doritos poziționat lângă un restaurant Burger King a fost curprins de flăcări pentru a anunța colaborarea dintre cei doi uriași: noul Doritos cu gust de Flame Grilled Whooper, faimosul burger de la Burger King.
Sursa foto: Famous Campaigns
IKEA a făcut echipă bună cu organizația Shelter și au transformat patru showroom-uri în spații care să evidențieze condițiile precare cu care se confruntă cei care sunt forțați să se mute în adăposturi temporare în Marea Britanie.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Acum că temperaturile încep să semene a primăvară și poate vrei să ieși la plimbare cu cățelul, uite aici un playlist dog-friendly gândit de Skoda.
Ceva mai vechi, dar care poate fi asortat cu soare și cu stare de visare.
Cam atât pe azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊