Am copt un articol fresh despre trendurile din acest an în design grafic, care să fie cu inspirație pentru campaniile OOH următoare. Vizualuri pline de culori tari, fotografii, 3D, mix armonios între nou și vintage, dar mai multe descoperi tu în articol.
Campania de la McDonald’s care nu pomenește de mâncare, de restaurante și nu include simboluri clasice ale brandului. Brandul pariază pe semnificația pe care a introdus-o în mintea consumatorilor pentru ca imaginile să vorbească de la sine - semnul prin arcuirea sprâncenelor.
AI răbdare să iei la puricat și să-ți dai seama care text a fost scris de un om și care de un robot? Și dacă tot suntem aici, la partea de AI, dacă vrei să stai la vorbă cu personajele istorice preferate, o poți face prin aplicația Historical Figures Chat, unde găsești peste 20.000 de versiuni AI ale unor figuri importante din istorie. Cu cine ai începe o primă discuție?
Dacă nu știți ce să faceți în timpul liber, ne-am gândit să vă punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: un tur ghidat dedicat Unirii Principatelor Române, poezie pusă sub reflector, HVNDS Animal Tour - Iași, seară de jazz.
Campania #CheckYouOut realizată de Oglivy UK pentru supermarketul Sainsbury’s face retrospectiva obiceiurilor neobișnuite de cumpărături în regiunile din UK din 2022. Iată ce poți face un datele potrivite dintr-o campanie OOH.
Ceva care să meargă cu o zi de luni mai domolă.
Cam atât pe azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊