Printre atâtea campanii back-to-school, ar merge și una back-to-reality. Nu de alta, dar vara-i gata, concediile au fost petrecute, team building-ul a trecut, iar la orizont ne-așteaptă o toamnă plină cu de toate bune, sperăm noi, despre care veți citi în The Scoop când va veni vremea. Printre altele, ne bucurăm că ușor-ușor AC-ul nu va mai fi mărul discordiei printre colegi și abia așteptăm să ne bucurăm de strugurii și merele din curtea de la birou.
Tags
The Scoop
Am fost în team building și ne-a plăcut. Așa de mult că am mai fi stat lejer încă o săptămână, dar datoria ne-a chemat mai tare decât ne-a chemat munții. Yeah sure, your emails found us well. 😬🤪
Această campanie de la Google cuprinde 24 de clipuri scurte care îți arată cât de simplu este să google it când vezi și vrei să descoperi mai multe despre ceva. Totul doar la un search distanță. 🔎
O campanie realizată de The Mannerheim League for Child Welfare împreună cu TBWA\Helsinki solicită marcarea conținutului creat cu AI. Europol preconizează că până în anul 2026, până la 90% din conținutul media va fi realizat cu AI. Acest viitor deloc îndepărtat și amenințările deja existente din mediul online stau la baza campaniei care atrage atenția asupra necesității ca părinții să supravegheze și să-și îndrume eficient copii în consumul de media.
Greenpeace evidențiază problemelele forestiere cu care se confruntă Argentina. La fiecare două minute, țara pierde un hectar de pădure, echivalentul a 30 de terenuri de forbal pe oră. Efectul defrișării este realmente distrugător, iar pentru a crește gradul de conștientizare asupra acestei probleme, au creat un odorizant de mașină cu miros special - The Scent of Consciousness. A product that should not exist. For a situation that should not happen.
Greenpeace Franța atrage atenția asupra unei alte probleme cu un clip menit să aducă în față o practică des întâlnită a companiilor petroliere, anume aceea de sponsorizare a evenimentelor sportive majore, cum este și Cupă Mondială de Rugby 2023 care urmează să se-ntâmple. Potrivit statisticilor Greenpeace, este nevoie de doar 3 ore și 37 de minute pentru a umple un stadion cu petrol.
O campanie care cu siguranță a stârnit păreri una și una în online, și nu doar, este cea de la Dove - #FreeThePits.
Sursa foto: Ogilvy / LinkedIn
Sursa foto: Ogilvy / LinkedIn
Sursa foto: Ogilvy / LinkedIn
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
Cucuteni Jazz Fest - ediția a doua a festivalului mai trage un pic de vară la început de toamnă. Se-ntâmplă între 8-10 septembrie, cu 3 zile de jazz, conectare cu natura și activități pentru copii. Ne place muzica, faptele deja ne dovedesc spusele, așa că le suntem alături cu spațiu de difuzare în perioada 28 august - 10 septembrie, pe Digital Transit și Billboard Digital @ Bucșinescu.
Cucuteni Jazz Fest pe Billboard Digital @ Bucșinescu
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași și în împrejurimi avem așa: concert acoustic Toulouse Lautrec, Papila Gustativă :: Sushi Weekend x Chef Alexandru Gușă, Gala Zâmbet în Dar, party la Acaju și AfterDARK.
Prea au trecut câteva numere din The Scoop fără să pomenim un rebranding, așa că era cazul. LG a lansat campania globală Life’s Good, prin care își dă un refresh pentru a-și consolida poziția brandului față de noile generații, dar și pentru a inspira și încuraja clienții de pretutindeni să îmbrățișeze viața cu optimism. Campania pune accentul pe OOH, cu activări în unele dintre cele mai emblematice repere ale lumii, inclusiv Dubai, Londra, New York, Vietnam și Seoul.
Sursa foto: LG
Ca parte a campaniei Every Strong Belongs, prin care este promovată incluziunea în fitness, brandul Gymshark a realizat world’s first modest billboard, care o ilustrează pe Leana Deeb, influencer de fitness. Muralul este realizat cu un amestec de vopsea și bucăți reale de material textil.
Sursa foto: The Drum
Sky is the limit, dar nu în cazul Subway. Brandul duce experiența culinară la un alt nivel cu acest restaurant al cărui design este inspirat de sandwich-ul The Beast. Pe parcursul lunii septembrie, restaurantul zburător va putea fi văzut pe cerul mai multor orașe din USA, iar cei mai curajoși vor putea lua masa în aer.
Sursa foto: Subway
Sursa foto: Subway
Sursa foto: Subway
When South Korea meets the USA. În New York, Dr. Jart a avut o activare prin care a răcorit trecătorii cu porții răcoroase de Bingsu (Korean Shaved Ice) și mostre de cremă Hydro Plump.
Sursa foto: Michael Finegan / LinkedIn
Sursa foto: Michael Finegan / LinkedIn
Sursa foto: Michael Finegan / LinkedIn
You can’t reinvent the wheel, but you can reimagine it, așa cum a făcut această coloană de mașini în Times Square, ca parte a campaniei de la Cadillac.
Sursa foto: Firefly / LinkedIn
Sursa foto: Firefly / LinkedIn
Sursa foto: Firefly / LinkedIn
Galaxy Z Flip5 atrage priviri pe cea mai vibrantă stradă din Antwerp, Belgia.
Sursa foto: OOH TODAY
Sursa foto: OOH TODAY
Ceva fresh ca diminețile răcoroase de toamnă. 🍂
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.