După atâtea sărbători și zile cu moț în calendar, de data asta e timpul să fii mai aware și să te bucuri fără un motiv anume și de zile ale săptămânii despre care uiți adesea că există, cum ar fi o zi de marți sau una de joi. Și e și un reminder (deloc kind) să nu te mai consumi zilnic pentru toate câte nu poți controla. Fie la muncă, fie așa, în viața ta de zi cu zi. Nu poți controla faptul că apare o situație neprevăzută într-o zi de vineri, la ora 16:30, când deja ești cu un picior pe terasa unde te așteaptă gașca și cu un picior încă la muncă. Și nici când apare vreo problemă cu vreo sumă nejustificată pe factura de la gaz (ce bine că a trecut iarna, right?). Aici doza ta de înțelepciune pe azi: just go with the flow.
Tags
The Scoop
Când mergi într-un muzeu sau o galerie de artă, de obicei ai însemne care te sfătuiesc să nu atingi exponatele. Bine era să se gândească cineva să pună și însemne cu nu mânca exponatele. Nu de alta, dar săptămâna trecută în Seoul, un student a mâncat lucrarea artistului Maurizio Cattelan. Studentul a mărturisit că a sărit peste micul dejun și, foame fiindu-i, a luat și a mâncat banana de pe perete, dar pus coaja înapoi, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Asta da poveste pe cinste de povestit nepoților. Go with the flow la puterea a 3-a. Pentru cine vrea să vadă o reproducere a acestei lucrări chiar la noi în oraș, puneți da o vizită la Jassyro.
Sursa foto: Instagram
Avem și trailer de la Dune 2 care urmează să apare în cinematografe pe 3 noiembrie anul ăsta.
Vin la Cultură - Festival internațional de vin și gastronomie în Iași se-ntâmplă în perioada 26-28 mai, la Hotel Unirea. Ziua de 26 este dedicată reprezentanților HoReCa pentru networking cu producătorii de vin, iar zilele de 27 și 28 sunt deschide comunității. Vin, cultură & networking. Soon. Poți vedea campania rulând pe Billboard digital @ Moldova Center - faţă Hilton, Billboard digital @ Păcurari 100, Billboard digital @ Bucșinescu - T. Vladimirescu, Billboard digital @ Cotnari - Bvd. Socola și Digital Transit, în perioada 29 aprilie - 28 mai.
Vin la cultură pe Billboard digital @ Păcurari 100
După 3 ani de absenţă, Târgul de carte Librex revine cu forte proaspete și 5 zile de târg pline cu lansări de carte, seminarii, prezentări de colecţii, sesiuni de autografe și alte surprize. 10 -14 mai, în Atrium Palas. Poți vedea campania rulând în rețeaua Digital Transit, în perioada 2-14 mai.
Târgul de carte Librex pe Digital Transit
Campania privind colectarea și distrugerea deșeurilor medicamentoase provenite de la populație revine în perioada 20-21 mai. Dacă ai medicamente expirate, le poți duce în punctele de colectare special amenajate în cartiere. Campania rulează în perioada 4-21 mai pe Billboard digital @ Bucșinescu - T. Vladimirescu, Billboard digital @ Cotnari - Bvd. Socola și Digital Transit.
Colegiul Farmaciștilor din România pe Digital Transit
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași, avem așa: Turneul Național Baroque Tour op. 1 cu Răzvan Stoica și Andreea Stoica, Soulful Pop Night, Om la lună revine la Iași și lansează pe vinil cele trei albume de studio, Sangria at Sunset, Arms And Sleepers & after-party petrecăreț, ediția a doua de Bârnova Bike Spring E-Motion, weekend la fabrica de bere, Spring Breakers și Festivalul Internațional Poezia la Iași.
În Contanța, săptămâna asta are loc Turul Ciclist CELCO - Marea Neagra 2023, la care te mai poți înscrie până pe 8 mai, ajunge turneul aniversar Sarmale Reci și cântă trupa Partizan.
Go with the flow or with the EC underground train. Fii cu ochii după metroul EC din București și poți găsi sub scaunul tău un plic galben care ascunde un GA Pass la festival. Asta până pe 20 mai.
Sursa foto: Screenshot din Electric Castle / Facebook
Există branduri atât de puternice încât pot fi recunoscute doar după 5 litere, o jumătate de arcadă, culoare sau formă. Ceea ce vă dorim și dumneavoastră! Kit Kat nu face excepție. Asta a testat brandul în ultima campanie în care oamenii au fost puși în situația de a completa proproziția Have a… They did a great job! Și cei care s-au prins rapid despre ce-i vorba și cei care au lucrat la campanie.
Sursa foto: Screenshot din Famous Campaigns / LinkedIn
Sursa foto: Screenshot din Famous Campaigns / LinkedIn
Sursa foto: Screenshot din Famous Campaigns / LinkedIn
La soare te poți uita, dar la această campanie ba! Pentru a promova Minute Maid Original cu calciu și vitamina D, dar și pentru a se conecta cu audiența, brandul Minute Maid a pus de o campanie cu mult soare. Astfel, avem un două billboarduri spectaculoase și un refugiu pentru călători prevăzut cu un scaun care permite călătorilor să-și ia doza de vitamina D cât așteaptă autobuzul. ☀️
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
John Lewis a lansat o nouă gamă de îmbrăcăminte pentru copii, iar campania este ca o sărbătoare a creativității copiilor. 🎈
Sursa foto: Michelle Barry / LinkedIn
Sursa foto: Michelle Barry / LinkedIn
Sursa foto: Michelle Barry / LinkedIn
Ziua încoronării Regelui Charles al III-a, o ocazie prielnică pentru ca numeroase branduri să facă pași în față pentru a sărbători așa cum au știut mai bine. Aici o listă generoasă cu cine ce a făcut, iar mai jos îți arătăm câteva moduri de a sărbători care ne-au făcut cu ochiul.
Burger King / Sursă foto: The Drum
Royal Mail / Sursă foto: The Drum
JCDecaux / Sursă foto: The Drum
JCDecaux / Sursă foto: The Drum
KitKat / Sursă foto: The Drum
Guinness / Sursă foto: The Drum
Arctic Monkeys a avut concert în Berlin vineri. Ceva de pe ultimul lor album care să-ți țină de frumos în căști.
Sursa foto: Arctic Monkeys World Fans / Facebook
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊