Astăzi e cu dupes, iluzii optice, album de absolvire realizat cu AI, greenwash soap, petreceri, luptă împotriva Pumpkin Spice Latte, mâncare bună și celebrarea femeilor în fotbal. Care-i legătura dintre toate astea? Descoperă în numărul de azi - campanii și noutăți care să-ți hrănească și să-ți bucure curiozitatea.
Tags
The Scoop
Pe 3 octombrie (hi there, Mean Girls fans!) a mai fost și World Romance Scam Prevention Day, context în care Tinder a lansat o campanie de conștientizare cu privire la comportamentul toxic și escrocheriile financiare online.
Life is Not an Ikea Catalog - noua campanie de la Ikea care arată că produsele din catalog sunt concepute pentru a face față provocărilor mari și mici ale vieții și realității zilnice.
Toxic Therapy from Your Vape - campanie care aduce la lumină legătura alarmantă dintre vape-uri și sănătatea mintală a tinerilor. Aceasta cuprinde cinci videoclipuri scurte animate, fiecare prezentându-l pe Toxic Therapist, un terapeut care oferă sfaturi nesănătoase și dăunătoare în timpul momentelor de stres. Totodată, campania oferă resurse alternative pentru eliminarea stresului și renunțarea la țigările electronice, inclusiv programul de la Truth - This is Quitting, care ajută deja peste 640.000 de tineri care vapează de ceva vreme.
Cere și ți se va da, spune o vorbă. Cam așa și aici. Peste 30 de milioane de utilizatori TikTok au căutat dupes, alternative mai puțin pricey pentru produsele Olaplex. Ce-a făcut brandul când a văzut asta? A intrat în horă și, cu ajutorul a peste 100 de influenceri, a introdus în online & tendințe noul produs - Oladupé. Olaplex, take my money! 💸
Sursa foto: Olaplex
Adobe cumpără fotografii cu banane de la utilizatori pentru a îmbunătăți calitatea instrumentelor Adobe Firefly și Generative Fill. Vezi dacă poți trimite și tu o poză cu banana aia uitată în coșul cu fructe din bucătărie ori ba.
Sursa foto: Elena Elisseeva | Dreamstime.com
AI Yearbook - dacă nu te-ai alăturat încă trendului, posibil să fi văzut prin feed cunoscuți care, cu ajutorul aplicației AI Epik, și-au transformat fotografiile în unele de anuar în stilul anilor ’90.
Sursa foto: Epik / App Store
Google Fonts introduce un typeface gratuit conceput special pentru cerințele unice ale mediilor și interfețelor AR, pentru a asigura o lizibilitate optimă chiar și acolo unde pare a fi haos vizual.
Sursa foto: Google Fonts / X
Dai un ban, dar stai în fața, cum ar veni. În acest caz, dai un ban lunar pe un abonament, dar scapi de reclamele de pe Facebook și Insta, asta în contextul în care Meta folosește datele personale pentru a-ți arăta reclamele personalizate fără un temei legal valid. Puțin nedumerit? Lămurește-te aici.
Sursa foto: Bryce Durbin / TechCrunch
Loteria Română se alătură brandurilor care se lasă purtate de valul schimbărilor în acest an, un rebranding care a creat numeroase discuții în industrie.
Sursa foto: IQads
Greenwash Soap - săpunul inspirat de promisiunile deșarte ale corporațiilor și brandurilor verzi promite a fi singurul săpun care ajută planeta și care, pe lângă faptul că va curăța corpul, va curăța și sufletul.
Sursa foto: Better Climate Store
N-ar fi toamnă fără FILIT. Ediția a XI-a are loc în perioada 18-22 octombrie 2023 cu peste 100 de întâlniri cu scriitori, traducători, editori, jurnaliști, muzicieni și actori. Dacă vrei să trăiești pentru câteva zile o viață desprinsă din cărți, vezi programul aici. Le suntem alături și în acest an și abia așteptăm ca magia specifică festivalului să se-ntâmple.
FILIT pe Billboard Digital Păcurari
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: lansarea cărții Identitatea virtuală. Cum și de ce ne transformă rețelele de socializare, în prezența autorului Mihnea Măruță și a invitatului special Dragoș Stanca, fiind moderat de George Pleșu, NOVECENTO de Alessandro Baricco | premiera la Iași, party pe ritmuri alese de SOFRO.SHE & MOTO, spectacol pentru copii Fata babei și fata moșului, spectacol plin de surprize cu Gașca Zurli, seară de afro jazz la Acaju.
În Constanța și în împrejurimi: 10 lucruri pe care le-am pierdut la Festivalul Mamaia | avanpremieră, Oscar și Tanti Roz // Oana Pellea, Marius Manole, Antoaneta Cojocaru, Cristina Cassian, TEDxConstanța | ediția a 8-a, WCF Cat Expo Show.
În Hong Kong, KFC a dezvăluit o serie de billboarduri cu iluzie optică pe care trecătorii le-au putut desluși abia după ce și-au mișcat capul, campania promovând noul produs din meniu - Fing Fing Cajun Chips. Ca să-nțelegi mai bine, just shake your head.
Sursa foto: John Koay / Edelman Hong Kong / LinkedIn
Sursa foto: John Koay / Edelman Hong Kong / LinkedIn
Sursa foto: John Koay / Edelman Hong Kong / LinkedIn
Pe 5 octombrie a apărut ultimul sezon din Lupin, iar Netflix a recreat afișe cu reclamele unor branduri de lux, precum Rolex, Chanel, Hermès, Cartier, Celine și Tiffany & Co pentru a-l promova. Ce treabă are serialul și toate astea? Parcă lipsește ceva, nu?
Sursa foto: Naole Média / Instagram
Sursa foto: lupin_netflix / Instagram
Sursa foto: lupin_netflix / Instagram
Sursa foto: lupin_netflix / Instagram
Sursa foto: lupin_netflix / Instagram
Costa Coffee, lanțul de cafea din Marea Britanie conduce o revoltă împotriva băuturii Pumpkin Spice Latte în noua campanie prin care-și promovează gama de toamnă. Pe lângă billboardurile creative realizate în colaborare cu ilustratori, brandul a creat un plug-in pentru Google Chrome care, odată instalat, va înlocui orice mențiune cu privire la pumpkin cu referințe la gama Costa de toamnă.
Sursa foto: Costa
Partygate este noul serial de la Channel 4 care surprinde scandalul politic numit Partygate din timpul prim-ministrului Boris Johnson și numeroasele petreceri din Downing Street din timpul lockdown-ului.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Food to Feel Good About - plecând de la această promisune a brandului, Waitrose vine cu o noua campanie care surprinde modul în care noua gamă își poate găsi cu ușurință locul în viețile mult prea ocupate ale oamenilor.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
It’s never been bigger - după o vară fenomenală pentru echipa de fotbalul feminin britanică, Women’s Super League a început duminică, 1 octombrie. Înainte de start, Barclays, sponsorul principal al ligii, a proiectat 12 jucătoare pe sediul său la o scară mare.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
După decenii, Philadelphia Inquirer a revenit cu o campanie care se-ntâmplă să fie OOH.
Sursa foto: OOH Today
Ceva de pus în căști. Așa ne imaginăm că ești tu când dai play la sugestiile muzicale de aici.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.