Și? Care-i treaba? Ai prins bilete la Coldplay ori ba? Ai văzut Barbenheimer? Care ți-a plăcut mai mult? Ai fost la Depeche Mode? O groază de evenimente s-au întâmplat, că nici nu mai știi despre ce să vorbești în pauzele de la work. Ba bine că vorbim noi despre toate astăzi și îți mai dăm și alte posibile subiecte cu care să pornești discuții în pauza de prânz de la birou.
Tags
The Scoop
Pe 08/08/2008 s-a deschis Acaju. Locul în care poate ai pus țara la cale, poate ai lucrat la cel mai mare proiect al vieții tale, poate ai dansat până la răsărit de soare, ai fost la un pahar care s-a transformat în cinci și multe planuri de viitor, ai văzut un film care ți-a schimbat perspectiva asupra lumii, te-ai îndrăgostit de poezie, ai rămas fără grai la un concert, ai primit autografe la lansări de carte, ai cumpărat cele mai tari cadouri de la târgurile creatorilor locali, ai făcut cele mai bune deals la schimburi de plante sau ai început weekenduri prematur cu amestecuri de miercuri. Acaju a ținut mereu de casă pentru creativii locali & nu doar. Deși pare că există dintodeauna, pe 4 august urmează să sărbătorească 15 ani, așa că dacă vrei să le faci un cadou, poți completa acest formular. La mulți ani, Acaju! Să ne (tot) vedem la evenimente & pe billboards!
Sursa foto: Acaju pe Billboard Digital @ Moldova - față Palat
Max Verstappen se pare că nu-i doar pe podium cursă de cursă, este și în noua campanie - The Best Driver - de la Heineken, în care se promovează gama fără alcool.
Toată lumea are nevoie de o vacanță, inclusiv obiectivele turistice în jurul cărora roiesc turiștii. Get out there, noua campanie de la easyJet trimite în vacanță obiecte de artă cunoscute, pentru că nu este nimeni mai potrivit să spună despre importanța călătoriilor decât cei care au rămas blocați în același loc timp de mulți ani.
Sursa foto: easyJet
Sursa foto: easyJet
TikTok introduce un nou format pentru crearea de conținut: postări text. Noutatea vine ca urmare a schimbărilor prin care trece Twitter și pierderea tot mai mare a audienței, aspect care a deschis ușa pentru alte aplicații să înlocuiască ceea ce Twitter a fost cândva. Și dacă tot am adus vorba de TikTok, se pare că foarte curând platforma va lansa opțiunea de a cumpăra direct din aplicație.
Sursa foto: TikTok
807 goats for the G.O.A.T. Venirea lui Lionel Messi la echipa Inter Miami a fost sărbătorită și de Lay’s în cel mai neașteptat mod posibil.
Being a woman shouldn’t be a risk – o campanie de conștientizare de la AXA Group care vorbește despre riscurile disproporționate cu care se confruntă femeile.
Sursa foto: Ads of the World
Can Reclame – un podcast care prezintă discuții sincere despre cum e să lucrezi în publicitate. 4 episoade sunt deja up și gata să fie ascultate & vizionate.
Sursa foto: IQads
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași și în împrejurimi avem așa: The Mono Jacks @ Backyard Acoustic Season, întâlnire cu scriitoarea Camelia Cavadia, 15 ani de Acaju, concert Ștefan Stan, Arc of Fame Festival și Zilele Nordului 2023.
În Constanța și în împrejurimi avem petrecere aniversară - 1 an de Adventure Land și concert Bosquito.
Muller anunță revenirea iaurtului Mississippi Mud Pie, un produs clasic al lor, cu un billboard cu iluzie optică, ceva care amintește de fenomenul Magic Eye care a făcut furorii prin ‘90. Pentru a marca revenirea, brandul a folosit nostalgia pentru a-și aduce aproape oamenii care cunosc deja produsul, dar și pentru a atrage un nou segment de public, anume GenZ.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Heinz lansează campania Open Sauce, prin care brandul încuranjează pasionații de gătit, indiferent dacă sunt profesioniști sau amatori, să devină creativi în bucătărie și să creeze rețete proprii pe baza produselor din noua gamă.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Barbie spotted in Dubai, aproape la fel de înaltă ca Burj Khalifa.
Sursa foto: screenshot videoclip Eye Studio / Instagram
Picturi murale care dărâmă stereotipuri și care să creeze awareness în jurul inițiativei Be Seen, de la Planned Parenthood Federation of America. Spotted in Atlanta, Georgia & Philadelphia, Pennsylvania. 📍
Sursa foto: OOH TODAY
Sursa foto: OOH TODAY
Iubitorii de viteză, fiți pe fază! Gran Turismo din 11 august în cinema. 🏁🍿
Sursa foto: OOH TODAY
Press Play. Băutura energizantă Rockstar a folosit DOOH pentru a crea hype în jurul experienței de concert digital, prima lor astfel de experiență, prezentată de superstarul Stormzy. Experiența a putut fi vizionată pe billboards în orașele mari din întreaga lume, inclusiv Londra, Copenhaga, iar în Liverpool, Manchester, Brighton și Cardiff trecătorii au avut parte de activări interactive.
Sursa foto: Gran Visual
Sursa foto: Gran Visual
Sursa foto: Gran Visual
Sursa foto: Gran Visual
Colaborarea electrizantă Puma x Manchester City a fost lansată și pentru a face și mai mare vâlvă în jurul ei, uite ce-au făcut. Long live the CGI! 👇
Sursa foto: Screenshot videoclip Manchester City/ TikTok
Brandul de maioneză Hellmann’s a profitat de hype-ul din jurul Barbie cu o campanie neobișnuită. Pentru australieni, Barbie este argou pentru barbeque, iar expresia putting a shrimp on the barbie face referire la ieșirile oamenilor la grătar. Astfel, brandul Hellmann’s a ilustrat literally expresia și a pus un crevete pe capul unei păpuși Barbie. Asta pentru a aminti oamenilor că prietenul de nădejde pentru barbeque este maioneza Hellmann’s. Poftim de ieșiti la grătare! 🤤
Sursa foto: DesignTAXI
Sursa foto: DesignTAXI
Sursa foto: DesignTAXI
Sursa foto: DesignTAXI
Zilele trecute, Timbaland a postat pe Insta o poză în care el împreună cu Justin Timberlake erau pe facetime cu Nelly Furtado. În așteptarea unei posibile viitoare colaborări, uite ceva cu o doză de nostalgie.
Sursa foto: Timbaland / Instagram
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.