Îți plac concertele cu muzică live, călătoriile și sesiunile de shopping-terapie? Ți-ar plăcea să faci toate acestea și multe altele așa cum le făceai și până acum, dar din interiorul casei tale? Eventual de pe canapea, nu neapărat cu hainele de duminică pe tine. Viitorul sună a ceva ce începe cu „M” și se termină în „etaverse”. Nu e un loc, nu e ceva palpabil, este termenul care descrie cât de digitală va deveni realitatea cea de toate zilele.
Pentru că viitorul a venit deja, am adunat aici câteva branduri care și-au făcut simțită prezența în Metaverse și au făcut valuri printre pixeli.
Tags
Metaverse
digital
future
experience
Nikeland există din noiembrie 2021 și este o lume în care te poți juca și simula un stil de viață bazat pe sport și jocuri. Poți să-ți personalizezi avatarul și să probezi haine din mai multe colecții ale brandului. În decembrie 2021, Nike a cumpărat RTFKT, un studio specializat în sneakerși NFT și accesorii pentru avatarele din Metaverse. Go to Nikeland here!
De pe 15 august, în SUA și Canada este disponibilă Coca-Cola cu aromă de vis. La propriu. În luna februarie brandul a creat Coca-Cola Creation, o platformă care să găzduiască serii de arome în ediții limitate în Metaverse. Astfel, Coca-Cola Dreamworld este al patrulea și ultimul produs pe care brandul în lansează acolo în 2022. Poți găsi scenariul de vis pe care l-au creat la un cod QR!
În 2021, platforma Decentraland a găzduit primul Metaverse Fashion Week la care au participat multe branduri, printre care și Dolce & Gabanna. Brandul prezentat 20 de piese vestimentare NFT care în perioada 23-27 martie 2022 au putut fi văzute în popup-ul virtual din Metaverse. Le poți vedea și tu aici.
În ianuarie 2022, Samsung a lansat primul magazin în Decentraland - Samsung 837x, creat după magazinul fizic Samsung de pe 837 Washington Street, din New York. Inițial, era un magazin în care puteai veni și vedea produsele. Ulterior, experiența s-a schimbat și pe lângă vizita din magazin, acum ai și opțiunea de a construi propria aventură, de a interacționa cu alte personaje și poți îndeplini misiuni. Explore here!
În septembrie 2021, Vans World a intrat în Metaverse. Dacă te aventurezi în această lume, poți încerca pentru prima dată să te dai cu o placa sau, dacă ai experiență deja, poți exersa noi trucuri. Aici îți poți face prieteni noi alături de care să împărtășești pasiunea și își pot personaliza avatarul cu elemente din colecțiile de încălțăminte Vans. Jump in.
Suntem curioși ce părere ai tu despre Metaverse și ce branduri ți-au atras atenția cu experiențele lor virtuale? Noi încă nu avem produse în Metaverse, dar cine mai știe ce ne aduce viitorul.
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. :)