fbpx
16 noiembrie 2020

Collars OOH tip of the day

Cȃte un mesaj adaptat la fiecare zi din săptămȃnă este programat să fie difuzat pe billboardul digital @ Moldova Center, cu o abordare care vizează atȃt experienţele individuale legate de obiceiul de a călca haine dar și referinţe esenţiale pentru strategia campaniei – aceea de a schimba obiceiul de consum sau atitudine faţă de activitatea în sine, sub premisa – Îmi place să calc! (said no one ever).
6 iunie 2014

Proiect special OOH în colaborare cu Opera Națională Română Iași

Wink Public Multimedia anunţă finalizarea proiectului desfășurat în colaborare cu Opera Naţională Romȃnă Iași prin care celor două staţii de la Filarmonică li s-a conferit o faţadă spectaculoasă. Interiorul staţiei este acoperit în întregime cu imagini care surprind decorul Sălii Mari a Teatrului Naţional.
5 decembrie 2013

Lansare proiect pilot de reabilitare refugii călători

WINK Public Multimedia anunţă finalizarea proiectului pilot de reabilitare a refugiilor de călători, prin care oferă ieșenilor posibilitatea de a comunica într-un mod creativ și de a se regăsi într-un mediu mai plăcut.