30 martie 2023
Două refugii de călători personalizate și realizate în colaborare cu Asociația Mai Bine îndeamnă tinerii să se implice în acțiuni pe tema hranei sustenabile și echitabile, într-un proiect interactiv.
14 octombrie 2021
Timp de 9 sӑptӑmâni, fiecare zi de joi este dedicatӑ unei creații artistice într-o combinație ineditӑ: designer graphic + poet, şi materializatӑ în forma unui spot video pe care WINK îl va difuza pe ecranele digitale din patru zone principale din oraş – Centru, Bucșinescu, Socola și Păcurari.
28 mai 2021
Pentru că susţinem ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie, am lansat OOH Art Weekend, prin care oferim vizibilitate artei contemporane și tinerilor artiști ieșeni și îi susţinem așa cum știm mai bine: billboardurile digitale din portofoliul WINK devin, de vineri pȃnă duminică, spaţii de expunere pentru fotografi, ilustratori, videografi sau graphic designeri.
19 martie 2021
Cauți artă urbană? Artipic folosește triggerul GPS într-o campanie personalizată pe ecranele digitale din autobuz pentru a-ți arăta unde găsești cele mai frumoase picturi murale, mozaicuri și sculpturi din Iași.
9 februarie 2021
Premium Nordic Cars – dealerul autorizat Volvo din Iași, este partenerul de lansare a noului billboard. Formatul ecranului este portret și urmărește strategia vertical first – unul dintre elementele cheie ale comunicării actuale de brand.
21 decembrie 2020
Călcătoria Collars lansează în luna decembrie o campanie bazată pe conţinut dinamic adaptat și livrat în timp real – un temporizator inserat în noul spot publicitar arată cȃte zile:ore:minute:secunde mai sunt pȃnă la revelion.
15 decembrie 2020
Studioul de Bază folosește API dedicat pentru prognoza meteo, informaţiile fiind actualizate în timp real în baza condiţiilor dinamice de vreme. În paralel, un mesaj adaptat dimineții rulează atunci când triggerul de timp este activat.