11 decembrie 2023
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
16 februarie 2023
Cel mai nou proiect de stație personalizată de călători din portofoliul WINK se întâmplă din luna februarie la Iași, printr-o colaborare cu Sevio.
24 noiembrie 2022
WINK Public Multimedia semnează prima activare 3D pe un billboard digital din România și realizează trei spoturi cu iluzie anamorfică pentru glo™. Experiența 3D face parte din campania de comunicare pentru noul dispozitiv glo™ hyper X2 și poate fi vizionată pe billboardul digital Euromedia amplasat pe fațada Magazinului Mobexpert din cadrul complexului Băneasa Shopping City din București.
4 martie 2022
Timp de 9 sӑptӑmâni, fiecare zi de joi este dedicatӑ unei creații artistice într-o combinație ineditӑ: designer graphic + poet, şi materializatӑ în forma unui spot video pe care WINK îl va difuza pe ecranele digitale din patru zone principale din oraş – Centru, Bucșinescu, Socola și Păcurari.
14 octombrie 2021
Timp de 9 sӑptӑmâni, fiecare zi de joi este dedicatӑ unei creații artistice într-o combinație ineditӑ: designer graphic + poet, şi materializatӑ în forma unui spot video pe care WINK îl va difuza pe ecranele digitale din patru zone principale din oraş – Centru, Bucșinescu, Socola și Păcurari.
28 mai 2021
Pentru că susţinem ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie, am lansat OOH Art Weekend, prin care oferim vizibilitate artei contemporane și tinerilor artiști ieșeni și îi susţinem așa cum știm mai bine: billboardurile digitale din portofoliul WINK devin, de vineri pȃnă duminică, spaţii de expunere pentru fotografi, ilustratori, videografi sau graphic designeri.
19 martie 2021
Cauți artă urbană? Artipic folosește triggerul GPS într-o campanie personalizată pe ecranele digitale din autobuz pentru a-ți arăta unde găsești cele mai frumoase picturi murale, mozaicuri și sculpturi din Iași.