WINK lansează The ROOFTOP, cel mai mare billboard OOH iluminat backlit

WINK Public Multimedia anunţă lansarea celei mai mari casete luminoase outdoor din Romȃnia. Produsul, lansat sub numele The ROOFTOP, se află în acest moment în etapa de omologare la Guiness World Records, pentru un record mondial la categoria „largest illuminated advertising sign”.

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Billboards
02.09.2015

Noul format din portofoliul WINK este poziţionat strategic, în cea mai mare intersecţie din Iași, Podu Roș, și acoperă 8 artere cu trafic de 12.000 auto/oră.

Realizarea structurii publicitare a durat 6 luni pȃnă la finalizare și măsoară 5 m înălţime x 54 m lăţime, cu o suprafaţă totală de 270 mp. Clientul de lansare este Golden Brau, cu noua campanie – Tu ce povestești la un Golden Brau?

Tehnologia folosită pe acest produs nou este cea de backlit cu module LED, ceea ce se traduce în intensitate crescută a luminii, uniformitate, aspect spectaculos și clar. Sistemul de iluminat este marca SloanLED, lider în tehnologia LED de top, iar ramele folosite în structură asigură un timp scurt de montaj și schimbarea rapidă a vizualului.

Doru Chirica, Managing Partner la WINK, declară: „The ROOFTOP este o realizare remarcabilă pentru echipa noastră. Produsul aduce pe piaţa din Romȃnia noi oportunităţi de comunicare pe formatele mari, cu investiţie minimă din partea clientului și, în același timp, avȃnd cea mai bună tehnologie la dispoziţie. Acest lucru subliniază atȃt expertiza WINK de a realiza produse care să aducă plus valoare clienţilor și agenţiilor, dar și capacitatea WINK de a cultiva inovaţia conștient și constant.”

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.