Noul format din portofoliul WINK este poziţionat strategic, în cea mai mare intersecţie din Iași, Podu Roș, și acoperă 8 artere cu trafic de 12.000 auto/oră.
Realizarea structurii publicitare a durat 6 luni pȃnă la finalizare și măsoară 5 m înălţime x 54 m lăţime, cu o suprafaţă totală de 270 mp. Clientul de lansare este Golden Brau, cu noua campanie – Tu ce povestești la un Golden Brau?
Tehnologia folosită pe acest produs nou este cea de backlit cu module LED, ceea ce se traduce în intensitate crescută a luminii, uniformitate, aspect spectaculos și clar. Sistemul de iluminat este marca SloanLED, lider în tehnologia LED de top, iar ramele folosite în structură asigură un timp scurt de montaj și schimbarea rapidă a vizualului.
Doru Chirica, Managing Partner la WINK, declară: „The ROOFTOP este o realizare remarcabilă pentru echipa noastră. Produsul aduce pe piaţa din Romȃnia noi oportunităţi de comunicare pe formatele mari, cu investiţie minimă din partea clientului și, în același timp, avȃnd cea mai bună tehnologie la dispoziţie. Acest lucru subliniază atȃt expertiza WINK de a realiza produse care să aducă plus valoare clienţilor și agenţiilor, dar și capacitatea WINK de a cultiva inovaţia conștient și constant.”