Weather & Time Triggers într-o campanie DOOH împreună cu Studioul de Bază

It’s the most wonderful time of the year… for triggers!Instrumentele dinamice precum triggerele de vreme și timp sunt folosite într-o nouă campanie de promovare pe OOH-ul digital ieșean

Client

Studioul de Bază

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
15.12.2020

Studioul de Bază folosește API dedicat pentru prognoza meteo, informaţiile fiind actualizate în timp real în baza condiţiilor dinamice de vreme. În paralel, un mesaj adaptat dimineții rulează atunci când triggerul de timp este activat.

Tehnologia care oferă posibilitatea de a schimba mesajul pe baza temperaturii la un anumit moment din zi permite, în același timp, personalizarea unei campanii și adaptarea mesajelor transmise OOH prin răspuns la condiţii externe sau triggere care ţin de localizare, ziua din săptămȃnă sau date live din timpul unui meci – scorul, de exemplu, social media sau condiţiile de trafic.

Indiferent dacă folosesc strategii în jurul distribuţiei clasice în OOH, de proximitate, digital sau bazate pe date – de trafic, de vreme, geofencing ș.a, oportunităţile pe care le oferă out of home pentru agenţii de publicitate, smart planners sau media buyers sunt nelimitate.

 

Despre Studioul de Bază

Studioul de Bază este mai mult decât un studio. Este, așa cum l-a descris la un moment dat și deținătorul lui, casa trupelor și artiștilor ieșeni care vor să se facă auziți. Cu peste 10 ani de activitate și implicare în viața culturală ieșeană și nu numai, Studioul de Bază e locul preferat al artiștilor atunci când vine vorba despre înregistrări audio profesionale, mix, master, producție și sonorizare. Găzduiește repetiții, sesiuni foto-video, iar echipamentele sunt puse la dispoziție pentru închiriat. Pe la Studioul de Bază au trecut nume precum: Ada Milea, Fără Zahăr, FiRMA, Pinholes, Fine It’s Pink, Adam’s Nest, The Kryptonite Sparks, The Bread Pits sau Nava Mamă.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.