28 mai 2021
Pentru că susţinem ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie, am lansat OOH Art Weekend, prin care oferim vizibilitate artei contemporane și tinerilor artiști ieșeni și îi susţinem așa cum știm mai bine: billboardurile digitale din portofoliul WINK devin, de vineri pȃnă duminică, spaţii de expunere pentru fotografi, ilustratori, videografi sau graphic designeri.
27 iunie 2016
"Berea poveștilor la bere" este sloganul Golden Brau anunţat într-o serie de execuţii pe sectorul outdoor care transmit ideea că cele mai interesante întȃmplări se împărtășesc prietenilor doar cu “paharul plin”.
10 mai 2016
Ieșenii care vor ajunge la foodcourt Palas Mall sau vor călători cu autobuzul duminică, 15 mai 2016, vor fi spectatorii unor concerte de operă, jazz, spectacole de teatru sau stand-up, difuzate pe ecranele digitale din interiorul autobuzelor și foodcourt.
28 aprilie 2016
O staţie din Iași, personalizată pentru microbiștii și susţinătorii Romȃniei, îi invită să se fotografieze umăr la umăr cu echipa de fotbal în staţia Stadion, din zona Copou.
15 aprilie 2016
Un nou proiect de comunicare urbană, realizat de WINK Public Multimedia împreună cu Xerox Business Services, i-a înveselit pe călători și pe cei care au ajuns săptămȃna trecută în zona Copou, din Iași.
19 februarie 2016
Recent amenajată prin intermediul companiei de publicitate Out of Home - WINK Public Multimedia, o staţie din Iași îi încălzește pe călători în timp ce așteaptă autobuzul: are instalat în interiorul ei un radiator.
22 ianuarie 2016
Pofta de iarnă vine din Copou! Urcă-te în telescaun și #hailapartie! e îndemnul pe care noua amenajare a unei staţii din Iași îl propune călătorilor.