fbpx
3 august 2020

Campanii OOH în pandemie: Coca-Cola

Contextul pandemic este unul care oferă impulsul de a comunica mai aproape de oameni. Majoritatea campaniilor sunt acum orientate spre comunitate și binefacere, astfel că saturația acestor idei a fost atinsă destul de rapid. Totuși, există branduri care pot repeta astfel de mesaje și reușesc să se facă auzite. Ultima campanie Coca-Cola este un exemplu care arată că OOH-ul este un instrument al brandurilor dornice să facă diferență, fiind „aici” și „acum” în mijlocul comunității.
21 iulie 2015

Căști supradimensionate în cel mai nou proiect în staţiile de călători

Căști supradimensionate și un design personalizat dezvăluie specificul companiei și atrage atenţia asupra oportunităţilor de muncă pe care le oferă vorbitorilor de limba italiană.
8 iulie 2015

Staţia de tramvai Piaţa M. Eminescu te invită să uzi florile, dacă vrei!

Staţia Piaţa M. Eminescu sau stația cu flori sau este un proiect de comunicare urbană, realizat de florăria Darlington, menit să amintească trecătorilor cât de mult contează cadrul natural într-un oraș și cât de ușor îți poate schimba starea de spirit un gest micuț.
6 aprilie 2015

The Trumpets și staţiile muzicale

Wink Public Multimedia anunţă finalizarea unui nou proiect outdoor multimedia prin care două staţii din Iași au fost transformate în staţii interactive. Implementarea reprezintă un proiect special de comunicare urbană realizat printr-o colaborare între WINK, agenţia Namogo și managementul pub-ului britanic The Trumpets.
6 iunie 2014

Proiect special OOH în colaborare cu Opera Națională Română Iași

Wink Public Multimedia anunţă finalizarea proiectului desfășurat în colaborare cu Opera Naţională Romȃnă Iași prin care celor două staţii de la Filarmonică li s-a conferit o faţadă spectaculoasă. Interiorul staţiei este acoperit în întregime cu imagini care surprind decorul Sălii Mari a Teatrului Naţional.
5 decembrie 2013

Lansare proiect pilot de reabilitare refugii călători

WINK Public Multimedia anunţă finalizarea proiectului pilot de reabilitare a refugiilor de călători, prin care oferă ieșenilor posibilitatea de a comunica într-un mod creativ și de a se regăsi într-un mediu mai plăcut.