21 decembrie 2020
Călcătoria Collars lansează în luna decembrie o campanie bazată pe conţinut dinamic adaptat și livrat în timp real – un temporizator inserat în noul spot publicitar arată cȃte zile:ore:minute:secunde mai sunt pȃnă la revelion.
5 octombrie 2016
Odată cu lansarea reţelei Supernet 4G+, Vodafone România anunță și campania de promovare Supernet 4G+ City în Iași și Cluj-Napoca, prin care oferă acces la internet gratuit și nelimitat tuturor utilizatorilor săi de servicii mobile, aflați pe raza celor 2 orașe
27 august 2016
Blue Air, alături de WINK Public Multimedia, aduce experienţa călătoriei cu avionul în staţiile de călători din Iași. Activarea de brand are loc în patru staţii și le vorbește oamenilor despre bucuria zborului și posibilităţile de călătorie disponibile chiar de pe aeroportul din Iași.
27 iunie 2016
"Berea poveștilor la bere" este sloganul Golden Brau anunţat într-o serie de execuţii pe sectorul outdoor care transmit ideea că cele mai interesante întȃmplări se împărtășesc prietenilor doar cu “paharul plin”.
10 mai 2016
Ieșenii care vor ajunge la foodcourt Palas Mall sau vor călători cu autobuzul duminică, 15 mai 2016, vor fi spectatorii unor concerte de operă, jazz, spectacole de teatru sau stand-up, difuzate pe ecranele digitale din interiorul autobuzelor și foodcourt.
28 aprilie 2016
O staţie din Iași, personalizată pentru microbiștii și susţinătorii Romȃniei, îi invită să se fotografieze umăr la umăr cu echipa de fotbal în staţia Stadion, din zona Copou.
15 aprilie 2016
Un nou proiect de comunicare urbană, realizat de WINK Public Multimedia împreună cu Xerox Business Services, i-a înveselit pe călători și pe cei care au ajuns săptămȃna trecută în zona Copou, din Iași.