3 august 2020
Contextul pandemic este unul care oferă impulsul de a comunica mai aproape de oameni. Majoritatea campaniilor sunt acum orientate spre comunitate și binefacere, astfel că saturația acestor idei a fost atinsă destul de rapid. Totuși, există branduri care pot repeta astfel de mesaje și reușesc să se facă auzite. Ultima campanie Coca-Cola este un exemplu care arată că OOH-ul este un instrument al brandurilor dornice să facă diferență, fiind „aici” și „acum” în mijlocul comunității.
15 aprilie 2016
Un nou proiect de comunicare urbană, realizat de WINK Public Multimedia împreună cu Xerox Business Services, i-a înveselit pe călători și pe cei care au ajuns săptămȃna trecută în zona Copou, din Iași.
19 februarie 2016
Recent amenajată prin intermediul companiei de publicitate Out of Home - WINK Public Multimedia, o staţie din Iași îi încălzește pe călători în timp ce așteaptă autobuzul: are instalat în interiorul ei un radiator.
22 ianuarie 2016
Pofta de iarnă vine din Copou! Urcă-te în telescaun și #hailapartie! e îndemnul pe care noua amenajare a unei staţii din Iași îl propune călătorilor.
29 septembrie 2015
Este vorba despre staţia Piaţa Independenţei, recent amenajată, prin intermediul companiei de publicitate WINK, de către Caretta - companie cu experienţă de peste 10 ani în producerea sistemelor complete de acoperiș din ţiglă metalică.
2 septembrie 2015
Noul format din portofoliul WINK este poziţionat strategic, în cea mai mare intersecţie din Iași, Podu Roș, și acoperă 8 artere cu trafic de 12.000 auto/oră.
21 iulie 2015
Căști supradimensionate și un design personalizat dezvăluie specificul companiei și atrage atenţia asupra oportunităţilor de muncă pe care le oferă vorbitorilor de limba italiană.