Cea mai confortabilă staţie de călători, la Iași

Este vorba despre staţia Piaţa Independenţei, recent amenajată, prin intermediul companiei de publicitate WINK, de către Caretta – companie cu experienţă de peste 10 ani în producerea sistemelor complete de acoperiș din ţiglă metalică.

Client

Carreta

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
29.09.2015

Noua amenajare a staţiei prevede un acoperiș real, personalizat și adaptat la cotele și dimensiunile staţiei de călători, cu toate sistemele necesare: învelitoare, sistem pluvial și accesorii. Călătorii care doresc să ia autobuzul spre Copou sunt invitaţi, prin ineditul amenajării, să intre „în casă” și să aștepte, confortabil, pe o canapea.

Am vrut să realizăm un proiect care să-i facă pe călători să se simtă bine, ca și cum ar fi acasă. Să le placă noul spaţiu amenajat, indiferent de vȃrstă, la fel cum se întȃmplă, de altfel, atunci cȃnd amenajezi o casă. E un proiect tare drag nouă și ne bucurăm că l-am realizat pentru ieșeni. Credem că investiţia în experienţe plăcute este cea mai frumoasă modalitate de implicare în comunitate, spune Ciprian Marcu – Manager General, Caretta.

Pentru că ideea centrală a proiectului e „simte-te ca acasă sub acoperișul Caretta”, ieșenii vor mai putea vedea în staţie și alte elemente specifice unei camere de zi – un calorifer real, de exemplu, este amplasat în interiorul staţiei.

Proiectul de mobilier urban realizat de Caretta transformă staţia Piaţa Independenţei într-un spaţiu cu totul diferit și credem că poate deveni un spaţiu în care te oprești cu drag chiar și dacă nu obișnuiești să mergi cu autobuzul. Pentru că, realist vorbind, staţiile de călători standard nu sunt cunoscute de regulă pentru sentimentul plăcut pe care îl ai cȃnd aștepţi, sau pentru confortul lor. Dar noua amenajare a staţiei Piaţa Independenţei va face cu siguranţă călătorii să se bucure că au ajuns, în drumul lor, și aici, spune Doru Chirica, Managing Partner la WINK.

Refugiul de călători din Piaţa Independenţei este un proiect desfășurat pe o perioadă de 12 luni, prezintă harta reţelei de transport în comun și oferă posibilitatea afișajului public gratuit pe spatele staţiei.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.