Experiența 3D face parte din campania de comunicare pentru noul dispozitiv glo™ hyper X2 și poate fi vizionată pe billboardul digital Euromedia amplasat pe fațada Magazinului Mobexpert din cadrul complexului Băneasa Shopping City din București. Proiectul este pus cap la cap de agenția de media Mindshare.
„hyper X2 duce la alt nivel experiența consumatorului, fiind cel mai nou și satisfăcător sistem de tutun încălzit de până acum creat de BAT, aspect pe care am dorit să-l transmitem în campania de lansare. Prin acest spot cu iluzie anamorfică, primul din România, credem că am reușit să atragem atenția asupra faptului că glo™ inovează constant în încercarea de a convinge consumatorii să aleagă produse cu risc redus”, spune Cătălina Ciorei, Media&Marketplaces Manager @ British American Tabacoo.
Conceptul creativ în baza căruia a fost dezvoltată iluzia 3D demonstrează ce se întâmplă atunci când inovația și tehnologia își dau întâlnire. Acest spot face parte dintr-o suită de două spoturi care au fost realizate prin tehnica de perspectivă forțată sau anamorfoză.
Anamorfoza sau perspectiva forțată utilizează iluzia optică pentru a face un obiect să pară mai departe decât e în realitate și deformează matematic imaginile, astfel încât, atunci când sunt privite dintr-un anumit unghi, iluzia adâncimii 3D este creată pe suprafețe plane.
„Spoturile anamorfice cu imagini realistice 3D, care nu necesită echipament special de vizualizare, coduri QR sau orice altă tehnologie, sunt, în acest moment, highlightul din ceea ce înseamna Out-of-Home advertising, sunt cele care atrag atenția audienței, iar advertiserii care vor să ofere experiențe noi pentru consumatori pe acest segment, au acum posibilitatea de a realiza astfel de activări în România”, spune Doru Chirica, Managing Partner @ WINK Public Multimedia.