24 noiembrie 2022
WINK Public Multimedia semnează prima activare 3D pe un billboard digital din România și realizează trei spoturi cu iluzie anamorfică pentru glo™. Experiența 3D face parte din campania de comunicare pentru noul dispozitiv glo™ hyper X2 și poate fi vizionată pe billboardul digital Euromedia amplasat pe fațada Magazinului Mobexpert din cadrul complexului Băneasa Shopping City din București.
25 aprilie 2019
Își doresc ieșenii cu adevărat un oraș mai nepoluat? Poate comunicarea vizuală să ajute o comunitate să devină mai responsabilă social? Un proiect-experiment în OOH-ul ieșean, care implică o roată mobilă umplută cu apă și ulei, își propune să găsească răspunsuri.
8 martie 2019
WINK & Dermacos admiră frumusețea ieșencelor, vorbindu-le pe limba lor. Dermacos a cucerit piața italiană a produselor de îngrijire corporală și a tenului, iar acum deschide dialogul cu ieșencele, prin intermediul rețelei WINK. Producătorul apreciază frumusețea româncelor și își dorește să fie prețuită cu produse de calitate.
30 ianuarie 2019
WINK lansează o campanie de promovare a operei scriitorului Emill Brumaru, printr-un soi de teasing liric care să motiveze publicul tȃnăr, activ și urban să îi descopere versurile.
23 octombrie 2018
WINK Public Multimedia revine în luna octombrie 2018 cu sezonul 2 din WINK & The City - un program care adună proiecte și iniţiative ale tinerilor artiști ieșeni și le oferă spațiu media, transformând orașul într-o galerie publică de artă.
17 septembrie 2018
Prin intermediul unei stații de autobuz personalizate într-o manieră atentă cu spațiul care o înconjoară, compania Elis Pavaje celebrează ieșenii, gustul acestora pentru frumos și dragostea pe care i-o poartă Copoului.
22 iunie 2018
O staţie de autobuz aflată chiar în proximitatea Oscar Rainbow, în Păcurari, este transformată într-o platformă de experienţe plăcute pentru călătorii din oraș și este aprovizionată săptămânal cu cărți din diferite domenii: literatură, beletristică, arhitectură, cărți de colorat și povești.