fbpx
17 noiembrie 2020

#bucurieinpandemie – o campanie încurajată de WINK și realizată de comunitate

Din 18 noiembrie, împărtășim cu și pentru ieșeni #bucurieinpandemie. Încurajăm oamenii să trimită materiale vizuale (foto/video) prin care ne arată ce îi face fericiți în această perioadă, iar noi le afișăm pe ecranele outdoor din rețeaua WINK. Conținutul generat de public apare în fiecare oră din zi timp de un minut, până la ridicarea restricțiilor. Astfel, comunitatea își face bine făcând bine iar noi îi asigurăm zilnic 24 de minute de bucurie.
30 august 2017

Kosarom a creat o stație prin care le amintește ieșenilor să iasă mai des la iarbă verde

Printr-o stație personalizată din centrul Iașului, brandul Kosarom le sugerează călătorilor ieșeni că vremea frumoasă e un prilej de căutare a prospețimii.
4 aprilie 2017

WINK & The City – Atelier Spre: Proiect pilot

Cȃteva staţii de autobuz din Iași invită publicul într-o călătorie de redescoperire vizuală a unora dintre cele mai interesante piese de mobilier urban, clădiri, ornamente, feronerii și detalii de poveste ale orașului de altă dată și până azi.
26 noiembrie 2016

Susţinem refolosirea materialelor reciclate din publicitate

În cadrul WINK, înțelegem să acționăm responsabil. Susţinem cu drag proiectul refolosirii materialelor reciclate din publicitate - Upside Down – furnizându-i materia primă.
5 octombrie 2016

Vodafone aduce 4G+ în tot Iașiul și începe din stațiile personalizate de călători

Odată cu lansarea reţelei Supernet 4G+, Vodafone România anunță și campania de promovare Supernet 4G+ City în Iași și Cluj-Napoca, prin care oferă acces la internet gratuit și nelimitat tuturor utilizatorilor săi de servicii mobile, aflați pe raza celor 2 orașe
27 august 2016

Gata de decolare în staţiile de transport public din Iași

Blue Air, alături de WINK Public Multimedia, aduce experienţa călătoriei cu avionul în staţiile de călători din Iași. Activarea de brand are loc în patru staţii și le vorbește oamenilor despre bucuria zborului și posibilităţile de călătorie disponibile chiar de pe aeroportul din Iași.
27 iunie 2016

O serie de execuţii pe outdoor anunţă noul slogan Golden Brau

"Berea poveștilor la bere" este sloganul Golden Brau anunţat într-o serie de execuţii pe sectorul outdoor care transmit ideea că cele mai interesante întȃmplări se împărtășesc prietenilor doar cu “paharul plin”.