04.12.2019
WINK și Cuptorul Moldovencei încheie împreună anul 2019 cu un proiect interactiv de mobilier stradal, la Iași. O staţie de autobuz a fost personalizată sub forma unui calendar de advent și comunicat ca expresie a nerăbdării și a pregătirii în așteptarea sărbătorilor.
Sub platforma #dininimacubucurie, ieșenii sunt îndemnaţi să deschidă câte o fereastră dedicată fiecărei zile din luna decembrie pentru a descoperi surprizele sau provocările zilei respective. Scopul calendarului de advent este să introducă, treptat, consumatorii în atmosfera sărbătorilor de iarnă.
Realizat printr-o colaborare între WINK, Cuptorul Moldovencei și agenţia Subsign, proiectul dorește să le ofere oamenilor prezenti în staţia Sala Sporturilor sens spre Podu Roș un alt fel de așteptare, plină de curiozitate. Pȃnă pe 31 decembrie 2019, călătorii care ajung în staţia Cuptorul Moldovencei se pot bucura de 31 de surprize, urări, propuneri de activităţi de iarnă, povești despre tradiţiile din familia Moldovencei, provocări și concursuri cu premii în bunătăţi de la Cuptor. Parte din acestea se traduc și în implicare în cauze sociale, Cuptorul Moldovencei asigurȃndu-se că 20 de copii nu rămân cu ghetuțele goale de Moș Nicolae.
Despre Cuptorul Moldovencei
Cuptorul Moldovencei este una dintre cele mai importante rețele de cofetării din regiunea Moldovei. Business-ul înființat de Nicoleta și Radu Hrițcu în anul 2012 cuprinde 2 laboratoare de producție, 5 puncte de vânzare în zone importante ale Iașului: Centru – Hala Centrală – Palas, Nicolina – Podu Roș, Tătărași, Alexandru cel Bun și Păcurari – și sub-brandul Glazurai. În prezent, compania are 60 de angajați și un flux de peste 1000 de clienți în fiecare zi.