Stația – Advent Calendar care îndulcește ieșenii cu prăjituri, vorbe și fapte bune

WINK și Cuptorul Moldovencei încheie împreună anul 2019 cu un proiect interactiv de mobilier stradal, la Iași. O staţie de autobuz a fost personalizată sub forma unui calendar de advent și comunicat ca expresie a nerăbdării și a pregătirii în așteptarea sărbătorilor.

Client

Cuptorul Moldovencei

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Transit Shelters
04.12.2019

Sub platforma #dininimacubucurie, ieșenii sunt îndemnaţi să deschidă câte o fereastră dedicată fiecărei zile din luna decembrie pentru a descoperi surprizele sau provocările zilei respective. Scopul calendarului de advent este să introducă, treptat, consumatorii în atmosfera sărbătorilor de iarnă.

Realizat printr-o colaborare între WINK, Cuptorul Moldovencei și agenţia Subsign, proiectul dorește să le ofere oamenilor prezenti în staţia Sala Sporturilor sens spre Podu Roș un alt fel de așteptare, plină de curiozitate. Pȃnă pe 31 decembrie 2019, călătorii care ajung în staţia Cuptorul Moldovencei se pot bucura de 31 de surprize, urări, propuneri de activităţi de iarnă, povești despre tradiţiile din familia Moldovencei, provocări și concursuri cu premii în bunătăţi de la Cuptor. Parte din acestea se traduc și în implicare în cauze sociale, Cuptorul Moldovencei asigurȃndu-se că 20 de copii nu rămân cu ghetuțele goale de Moș Nicolae.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.