Sub platforma #dininimacubucurie, ieșenii sunt îndemnaţi să deschidă câte o fereastră dedicată fiecărei zile din luna decembrie pentru a descoperi surprizele sau provocările zilei respective. Scopul calendarului de advent este să introducă, treptat, consumatorii în atmosfera sărbătorilor de iarnă.
Realizat printr-o colaborare între WINK, Cuptorul Moldovencei și agenţia Subsign, proiectul dorește să le ofere oamenilor prezenti în staţia Sala Sporturilor sens spre Podu Roș un alt fel de așteptare, plină de curiozitate. Pȃnă pe 31 decembrie 2019, călătorii care ajung în staţia Cuptorul Moldovencei se pot bucura de 31 de surprize, urări, propuneri de activităţi de iarnă, povești despre tradiţiile din familia Moldovencei, provocări și concursuri cu premii în bunătăţi de la Cuptor. Parte din acestea se traduc și în implicare în cauze sociale, Cuptorul Moldovencei asigurȃndu-se că 20 de copii nu rămân cu ghetuțele goale de Moș Nicolae.