5 iulie 2023
Începând cu luna mai 2023, introducem în portofoliu cinci billboarduri digitale OOH în Iaşi şi Constanţa, poziţionate strategic, care genereazӑ expunere în rândul unor audiențe uriaşe.
3 august 2020
Contextul pandemic este unul care oferă impulsul de a comunica mai aproape de oameni. Majoritatea campaniilor sunt acum orientate spre comunitate și binefacere, astfel că saturația acestor idei a fost atinsă destul de rapid. Totuși, există branduri care pot repeta astfel de mesaje și reușesc să se facă auzite. Ultima campanie Coca-Cola este un exemplu care arată că OOH-ul este un instrument al brandurilor dornice să facă diferență, fiind „aici” și „acum” în mijlocul comunității.
23 aprilie 2020
Pentru campania noastră de responsabilizare, am ales versuri potrivite contextului, din melodii românești cunoscute, numai bune de terminat acasă. Așa că l-am lăsat pe Smiley să le adreseze trecătorilor cunoscuta întrebare - De unde vii la ora asta? și pe Gil Dobrică să îi invite melodios acasă, ca să ne fie tuturor un pic mai bine.
22 aprilie 2020
Acum, în contextul pandemiei, mai mult ca niciodată, am simțit nevoia să menținem pulsul comunității, arătând că lumea poate să-și facă bine în continuare, să rămână aproape chiar și de la distanță, și că lucruri frumoase, care aduc speranță în comunitate, se întâmplă. Astfel că am pus ecranele WINK la dispoziția tuturor celor care au de comunicat sau promovat o acțiune concretă de binefacere.
15 aprilie 2020
Ne-am transformat ecranele în ferestre și-am lăsat mișcarea internațională #frommywindow să umple Iașul de curcubee și mesaje pozitive.
25 februarie 2020
Platforma dedicată transportului public este compusă dintr-o suită de instrumente digitale care rezolvă problema afișării timpilor de sosire a vehiculelor în staţie și este pusă GRATUIT la dispoziţia autorităţilor și comunității locale.
18 decembrie 2019
Colegiul „Richard Wurmbrand” și Seven Hills International School stimulează și încurajează creativitatea copiilor printr-o campanie specială de sărbători, out-of-home.