fbpx
24 noiembrie 2022

WINK aduce o nouă dimensiune în digital OOH: spoturile anamorfice 3D pentru billboardurile din România

WINK Public Multimedia semnează prima activare 3D pe un billboard digital din România și realizează trei spoturi cu iluzie anamorfică pentru glo™. Experiența 3D face parte din campania de comunicare pentru noul dispozitiv glo™ hyper X2 și poate fi vizionată pe billboardul digital Euromedia amplasat pe fațada Magazinului Mobexpert din cadrul complexului Băneasa Shopping City din București.
25 februarie 2020

În Iași se lansează platforma care afișează timpii de sosire a mijloacelor de transport în staţie

Platforma dedicată transportului public este compusă dintr-o suită de instrumente digitale care rezolvă problema afișării timpilor de sosire a vehiculelor în staţie și este pusă GRATUIT la dispoziţia autorităţilor și comunității locale.
18 decembrie 2019

Expoziție de felicitări de Crăciun desenate de copii, în rețeaua WINK

Colegiul „Richard Wurmbrand” și Seven Hills International School stimulează și încurajează creativitatea copiilor printr-o campanie specială de sărbători, out-of-home.
4 decembrie 2019

Stația – Advent Calendar care îndulcește ieșenii cu prăjituri, vorbe și fapte bune

WINK și Cuptorul Moldovencei încheie împreună anul 2019 cu un proiect interactiv de mobilier stradal, la Iași.
5 iulie 2019

WINK extinde reţeaua de ecrane stradale în format mare pe segmentul digital OOH

Începând cu luna iulie 2019 introducem în portofoliu două billboarduri digitale OOH în zona Bucșinescu – Tudor Vladimirescu și Cotnari – Bulevardul Socola.
14 iunie 2019

WINK & Rețeaua REGINA MARIA îți amintesc că trebuie să ai grijă de tine

Continuând seria proiectelor speciale în Iași, o stație de autobuz de pe strada Gării a prins o nouă formă, a unui cabinet medical în interiorul căruia se află un aparat RMN.
25 aprilie 2019

Stația de tramvai din Tătărași care ne învață să aruncăm uleiul unde trebuie

Își doresc ieșenii cu adevărat un oraș mai nepoluat? Poate comunicarea vizuală să ajute o comunitate să devină mai responsabilă social? Un proiect-experiment în OOH-ul ieșean, care implică o roată mobilă umplută cu apă și ulei, își propune să găsească răspunsuri.