Cum se văd faptele bune la Iași? Și pe DOOH!

În contextul pandemiei, am simțit nevoia să menținem pulsul comunității, arătând că lumea poate să-și facă bine în continuare, să rămână aproape chiar și de la distanță. Astfel că am pus ecranele WINK la dispoziția tuturor celor care au de comunicat o acțiune concretă de binefacere.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
22.04.2020

Acum, în contextul pandemiei, mai mult ca niciodată, am simțit nevoia să menținem pulsul comunității, arătând că lumea poate să-și facă bine în continuare, să rămână aproape chiar și de la distanță, și că lucruri frumoase, care aduc speranță în comunitate, se întâmplă. Astfel că am pus ecranele WINK la dispoziția tuturor celor care au de comunicat sau promovat o acțiune concretă de binefacere. Am început noi cu un prim gest frumos – o serie de mulțumiri adresate tuturor eroilor din linia întâi (cadrele medicale, farmaciștii, oamenii din magazinele alimentare, polițiștii, jandarmii, militarii, pompierii, jurnaliștii, curierii, poștașii, voluntarii, șoferii mijloacelor de transport în comun), afișate pe ecranele WINK și diseminate pe social media.

Apoi, am continuat să promovăm faptele bune și împreună cu prietenii din comunitate:

Casa Share, care pe lângă ajutorul pe care-l oferă de atâția ani prin construirea unor locuințe pentru familiile mai puțin norocoase (au ajuns la casa cu numărul 23), acum luptă atât pentru alimentarea spitalelor cu echipamentele necesare în lupta cu pandemia, cât și pentru ajutorarea celor izolați și lipsiți de hrană.

JCI Iași, alături de coffee shop-urile Jassyro, Bistro La Noi, Prăjitoria, Cafetish, The Beginning, 7am Coffee to Go, Grinch – coffee&more și Teo’s Cafe, a susținut campania Cafea pentru medici prin care cei care și-au dorit să fie alături de eroii din spitale le-au putut cumpăra online cafele, pe care voluntarii de la Colegiul Sfântul Nicolae le-au distribuit zilnic medicilor.

Asociația Trei Vieți România și Rocanotherworld au creat Fondul Donatorilor, un fond comun destinat achizițiilor de echipamente necesare cadrelor medicale în lupta cu pandemia.

Fundația Comunitară IașiFundația BethanyAsociația CIVICA și FONSS – Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru comunitate au lansat Fondul de urgență pentru comunitate, menit să vină în întâmpinarea nevoilor comunității, prioritare la momentul actual fiind cele generate de pandemie.

Federația Organizațiilor Neguvernamentale de Tineret din Iași – FONTIS, sub egida Programului Iași – Capitala Tineretului din România 2019-2020 a inițiat campania Luptăm pentru medici. Banii primiți prin donații merg direct în contul Fundației Comunitare din Iași care se ocupă de achiziționarea echipamentelor și materialelor necesare cadrelor medicale.

Mulțumim din suflet și aici tuturor eroilor de mai sus și păstrăm lista deschisă, fiind siguri că Iașul va continua să facă bine.

*Dacă vrei să te implici în acțiunile menționate anterior, uite câteva link-uri care să te ajute:

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.