WINK introduce primul billboard digital în zona Păcurari cu sens spre Copou, Iași

Premium Nordic Cars – dealerul autorizat Volvo din Iași, este partenerul de lansare a noului billboard.Formatul ecranului este portret și urmărește strategia vertical first – unul dintre elementele cheie ale comunicării actuale de brand.

Client

Premium Nordic Cars

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
08.02.2021

Campania de comunicare integrează conţinut data-driven și afișează în mod dinamic timpul parcurs din locaţia unde este amplasat ecranul pȃnă la reprezentanţa Volvo.

Începȃnd cu luna februarie 2021, introducem în portofoliu un nou billboard premium, de 12mp, poziţionat într-o zonă importantă din Iași – la intrarea/ieșirea din oraș, cu un trafic a peste 88.000 vehicule/zi, semafor în faţa ecranului și timp de staţionare de peste 60 secunde.

Premium Nordic Cars – dealerul autorizat Volvo din Iași, este partenerul oficial de lansare a noului billboard digital @ Strada Păcurari, nr. 100. Campania Pentru siguranța tuturor, care promovează cele 3 modele de SUV de la Volvo – XC40, XC60, XC90, are exclusivitate pe suport în prima săptămână de funcționare. Ideea campaniei mizează pe implementarea de noi tehnologii și siguranța în trafic, pe care Volvo o promovează și o asigură activ de peste 60 de ani, timp în care producătorul auto a salvat peste un milion de vieți prin funcționalitățile aduse. Spoturile publicitare din campanie sunt difuzate alternativ cu o serie de mesaje de brand axate pe awareness și cu vizualuri bazate pe un mecanism dinamic de actualizare a timpului.

Campania dinamică Volvo presupune integrarea unui API personalizat, care se folosește de real-time traffic data pentru a transmite numărul de minute parcurs din locaţia unde este amplasat billboardul pȃnă la Premium Nordic Cars, la momentul difuzării. Mecanismul implică activarea atenției consumatorului “in the moment”, și mai ales într-un context relevant – consumatorul este deja la volan, în trafic, astfel încât vizualul livrat pe OOH completează experiența din viața reală.

În timp ce localizarea permite clienţilor să aibă o distribuţie relevantă pentru public, avantajele unui billboard digital premium se traduc și în: claritate excelentă, luminozitate adaptativă și un transfer de pozitivitate dată chiar de aspectul premium al suportului media. Toate acestea influențează pozitiv eficienţa unei campanii OOH. În plus, billboardul digital @ Păcurari 100 are avantajul verticalităţii sau oportunitatea de a distribui și vizualiza materiale în format portret – astăzi, un comportament și o intenţie naturală.

Pȃnă în prezent, WINK acoperă prin reţeaua de billboarduri stradale 5 zone esenţiale din Iași – Centru, Bucșinescu, Socola, Podu Roș și Păcurari, și asigură expunere contextuală, în funcţie de ora din zi sau ziua din săptămȃnă, prin campanii bazate pe mesaje care iau în considerare condiţiile meteo sau alte triggere personalizate.

Stats & Facts Billboard Digital @ Păcurari 100

Trafic:

– luni-vineri: peste 88.000 vehicule/zi

– high traffic: intervalul 08:00-19:00

– weekend: peste 70.000 vehicule/zi

– high traffic: intervalul 10:00-15:00

– peste 60 secunde așteptare la semafor

Trasee și linii de transport public:

– Linia 20: Tătăraşi Sud – Târgu Cucu – Păcurari – Carrefour ERA – METRO

– Linia 43: Păcurari – Tudor Vladimirescu – Poitiers – CUG I

– Linia 43c: Carrefour ERA – Păcurari – Tudor Vladimirescu – Poitiers – CUG I

– Linia 46: Păcurari – Tudor Vladimirescu – Bucium

Populaţie zonă, cartiere, școală, grădiniţe, magazine:

~ 7900 locuitori în cartierul Păcurari

– intrare/ieșire din oraș

– cartierul Păcurari se află la intersecţia dintre Copou – Piaţa Mihai Eminescu – Alexandru cel Bun

– benzinării: Mol, Lukoil, OMV, Petrom

– școli: Petru Poni, Ion Creangă, Elena Doamna

– grădiniţe: Grădiniţa cu program normal nr. 15, Grădiniţa și Creșa nr. 14, Grădiniţa FEG, Grădiniţa Paradis

– supermarketuri: Profi, Mega Image, Kaufland

– magazine locale: Meat Concept Store, Băcănia Nouă, Kosarom

– laboratoare analize: Synevo, Bioclinica

– bănci: ING Bank, Banca Transilvania, BRD

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.