#incepemdeluni – un proiect de mobilier stradal cu peste 1800 de post-ituri

Un nou proiect de comunicare urbană, realizat de WINK Public Multimedia împreună cu Xerox Business Services, i-a înveselit pe călători și pe cei care au ajuns săptămȃna trecută în zona Copou, din Iași.

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
15.04.2016

Menit să le facă ziua mai bună și să-i încurajeze să gȃndească pozitiv, proiectul realizat în staţia Universitate a invitat trecătorii să descopere mesajul din spatele a peste 1800 de post-ituri cu mesaje motivaţionale. Decorul staţiei și întreg proiectul fac parte din campania de recrutare Xerox Business Services: #incepemdeluni

Alte articole

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.