Spectacole de teatru, operă, jazz și stand-up în autobuze și la Palas Mall

Ieșenii care vor ajunge la foodcourt Palas Mall sau vor călători cu autobuzul duminică, 15 mai 2016, vor fi spectatorii unor concerte de operă, jazz, spectacole de teatru sau stand-up, difuzate pe ecranele digitale din interiorul autobuzelor și foodcourt.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards, Place-based
10.05.2016

Proiectul este organizat de WINK, reţeaua de ecrane digitale, cu ocazia aniversării a 10 ani de activitate pe piaţa de publicitate out of home.

Șase autobuze, specific semnalizate și avȃnd conţinut audio-video special, vor circula, toată ziua, pe traseele: 5 (Dacia – Ţuţora), 42 (Copou – CUG) și 46 (Bucium – Păcurari), iar o hartă online va fi pusă la dispoziţia călătorilor pentru a putea vedea poziţia geografică a autobuzelor: http://ratp.wink.ro/10ani

La Traviata, de Giuseppe Verdi, Pălăria Florentină sau spectacolul Prinţul Fericit, după Oscar Wilde, sunt printre operele pe care ieșenii vor avea ocazia să le urmărească pe ecrane, un conţinut difuzat cu sprijinul Rofilco, în parteneriat cu Teatrul LuceafărulOpera Naţională Romȃnă Iași și Teatrul Naţional Iași. Autobuzul cu stand-up oferă porţia de rȃs și amuzament, cu spectacole de improvizaţie cu Teo, Vio și Costel, cu sprijinul Artitude.

Alte articole

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.