Spectacole de teatru, operă, jazz și stand-up în autobuze și la Palas Mall

Ieșenii care vor ajunge la foodcourt Palas Mall sau vor călători cu autobuzul duminică, 15 mai 2016, vor fi spectatorii unor concerte de operă, jazz, spectacole de teatru sau stand-up, difuzate pe ecranele digitale din interiorul autobuzelor și foodcourt.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards, Place-based
10.05.2016

Proiectul este organizat de WINK, reţeaua de ecrane digitale, cu ocazia aniversării a 10 ani de activitate pe piaţa de publicitate out of home.

Șase autobuze, specific semnalizate și avȃnd conţinut audio-video special, vor circula, toată ziua, pe traseele: 5 (Dacia – Ţuţora), 42 (Copou – CUG) și 46 (Bucium – Păcurari), iar o hartă online va fi pusă la dispoziţia călătorilor pentru a putea vedea poziţia geografică a autobuzelor: http://ratp.wink.ro/10ani

La Traviata, de Giuseppe Verdi, Pălăria Florentină sau spectacolul Prinţul Fericit, după Oscar Wilde, sunt printre operele pe care ieșenii vor avea ocazia să le urmărească pe ecrane, un conţinut difuzat cu sprijinul Rofilco, în parteneriat cu Teatrul LuceafărulOpera Naţională Romȃnă Iași și Teatrul Naţional Iași. Autobuzul cu stand-up oferă porţia de rȃs și amuzament, cu spectacole de improvizaţie cu Teo, Vio și Costel, cu sprijinul Artitude.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.