Inspirată de decorul mediteran și de caracterul special al Birra Moretti Sale di Mare, o arcadă din piatră devine fereastră către un peisaj de coastă italian. Lada de lemn cu sticle e proiectată în afara ecranului, iar o sticlă se desprinde, dând startul unei coregrafii fluide cu un pahar care se umple treptat – o metaforă pentru ritualul de servire Sale di Mare.
Campaniile 3D OOH: între experiment creativ și rezultate măsurabile
Campaniile anamorfice nu sunt doar exerciții de stil.
Studii recente arată că în comparație cu execuțiile clasice digital OOH, activările anamorfice duc la o creștere de +32% în percepția brandului ca fiind mai atractiv, +15% în nivelul de atenție acordat campaniei și +33% în percepția brandului ca fiind inovativ.
Mai mult, mai bine de 6 din 10 oameni declară că sunt mai predispuși să încerce produsul după vizualizarea unei execuții 3D, demonstrând capacitatea unei singure interacțiuni, atent gândite și executate, de a influența comportamentul de consum.
Pentru WINK, campaniile 3D OOH sunt un teren de joacă unde poveștile se pot spune altfel: mai aproape de oameni, mai viu și memorabil, iar publicitatea transmite, nu doar declară. E o mică-mare victorie pentru noi să lucrăm cu branduri care înțeleg și cred în puterea execuțiilor anamorfice, ba chiar aleg să le extindă – ceea ce, în cazul de față, ne-a dus la probabil cea mai amplă campanie de acest tip din România. E o dovadă că și în publicitatea out-of-home se poate experimenta creativ, fără a pierde din eficiență, spune Ioana Agrosoaie, Sales & Marketing Specialist WINK Public Multimedia.
There and back again: din online în offline și înapoi
Campania 3D OOH face parte dintr-un proiect integrat care a fost extins și în spațiul digital cu o activare CGI.
Astfel, experiența anamorfică este amplificată pe rețelele sociale, acolo unde bucuria momentelor împărtășite și ritualul special de servire al Sale di Mare cuceresc centrul Bucureștiului cu ajutorul Roxanei Blenche, chef și creator de conținut, ambasador de brand Birra Moretti Sale di Mare.
Combinația între 3D OOH și conținut digital creează o punte între medii și duce brandul mai aproape de oameni, în contexte în care deja își petrec timpul.
Birra Moretti Sale di Mare este o bere cu un caracter aparte – nefiltrată, cu un strop de sare de mare de pe coasta Italiei. Încă de la lansarea de anul trecut, a fost primită cu entuziasm de către consumatorii care caută un produs autentic, cu personalitate. Campania anamorfică și activarea CGI continuă povestea brandului și pun în valoare spiritul său mediteranean prin execuții creative care transportă consumatorii pe coasta italiană, întocmai precum gustul proaspăt și inconfundabil al Birra Moretti Sale di Mare, adaugă Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.
Campania 3D OOH a rulat în perioada iulie-august în Constanța (C-Board @WINK), Craiova (Phoenix Media), Iași (The Magnet @WINK), Timișoara (Iulius Town), București (Fairway Media) și Cluj-Napoca (Iulius Mall).
Proiectul a fost dezvoltat de WINK (concept, direcție creativă, execuție – 3D OOH și CGI), în colaborare cu Namogo (direcție artistică) și dentsu România (media planning & booking) pentru HEINEKEN România.
Stay in the loop
Primești direct pe e-mail tot ce știm-și-facem la WINK și credem că ai vrea să afli și tu: articole din cărți și din experiență, campaniile pe care le admirăm și cele cu care chiar ne mândrim, și în general, tot ce-i nou-nouț și poate te interesează.
Stay in the loop
Primești direct pe e-mail tot ce știm-și-facem la WINK și credem că ai vrea să afli și tu: articole din cărți și din experiență, campaniile pe care le admirăm și cele cu care chiar ne mândrim, și în general, tot ce-i nou-nouț și poate te interesează.