Campania, lansată la începutul lunii decembrie, prezintă iconicele căni de sărbătoare în noua execuţie 3D OOH creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.
Spotul anamorfic rulează pe fațada clădirii din intersecția Bd. Dacia și Str. Mihai Eminescu din Bucureşti (Fairway), iar în acest an, tradiția este extinsă și împărtășită, în premieră, și pe The Magnet – billboardul digital curbat din Iaşi (WINK), într-un concept creativ care depăşeşte bariera formatelor tradiționale OOH și continuă să evolueze, păstrând însă esența – aceea de a aduce bucurie, inspirație și explorare creativă în publicitatea out of home.
Devenite un simbol al sărbătorilor, cănile McCafé în ediție limitată sunt disponibile în toate restaurantele McDonald’s, front counters și McCafé.
„Suntem încântați să ducem mai departe această tradiție și să oferim din nou publicului o experiență captivantă și prima execuţie 3D OOH pe un billboard digital din Iaşi”, adaugă Cristina Bănică, Sales OOH Account Director @WINK Public Multimedia.