This week's specials
Get The SCOOP
hot¬
Garbage media: 100% prank, 0% joke
Nu-i de 1 aprilie, dar chiar ar fi putut fi.
Se pare că în fiecare an, brandurile cheltuiesc, în medie, 72 de miliarde de dolari. Doar pe media! Tot așa se pare că o bună parte din sumă – 41%!, este irosită complet.
O demonstrează Epitaph Group, o agenție de media din Canada, în Garbage Media, un stunt care-ar trebui să dea de gândit oricui crede că numărul de afișări, impresii & co. spun vreodată întreaga poveste.
Împreună cu Rethink, agenția a creat & listat un mini digital billboard, în regim programatic, în una dintre cele mai frecventate zone din Toronto.
Spațiul media a fost imediat cumpărat de agenții de media reale pentru branduri din fast food, turism și bunuri de larg consum.

sursă foto: Little Black Book
Cum să dai pe spate și fata, și pisica. De la Lynx citire
Continuăm tot cu ceva ce pare a fi un prank, dar nici asta nu e.
Aparent, mai bine de jumătate dintre proprietarii de pisici nu ar ieși la întâlnire cu cineva pe care pisica lor nu-l place. Cu alte cuvinte, dacă pisica ei nu te suportă… You’re done. Over. Finito.
Mai puțin dacă folosești noul body spray Lynx cu iarba-mâței. Caz în care tot cercetătorii zic că-ți iartă până și tatuajul odios de pe piept.
First get the cat, then get the girl. Lynx și LOLA MullenLowe get it!
Pare că mai ieri vorbeam despre campania pentru Lynx lower body spray, care trezește dorințe nebănuite care implică mirositul de poale, și despre same-same-but-different în execuțiile Axe și Old Spice.
O fi ceva în aer…
It’s not stupid if it’s true: 2>1
Two is more than one, spune Twix, și zău dacă-l putem contrazice.
Ce rost are să alegi între Twixul stâng și Twixul drept când le poți avea pe amândouă? Nu știm, sincer, dar ne bucurăm că oamenilor ăstora le-a venit mintea la cap.
Altfel spus, Twix renunță la either/or și îmbrățișează and, ajutați, se pare, și de ceva research care arată că under 35s sunt mult mai deschiși către maximalism și togetherness decât către alegeri care te lasă cu un Twix în minus.
Noua platformă de brand se vede într-o campanie 360 globală, care include un pic de rebrand, TV, socials, PR și niște super execuții OOH și print.
sursă foto: EssenceMediacom UK
Overnight oats, anyone?
Nu, că-i ușor, n-ai nevoie decât de ovăz, semințe de chia, ceva lapte, iaurt dacă vrei, de ce să nu pui și niște miere, ah, și-un pic de unt de arahide, ceva nuci, și să nu uiți de fructe, dar alea dimineață, da?
Dacă ți se pare că-i mai ușor să devii membrul vreunei secte decât să bifezi vreodată toată treaba de mai sus (fără să-ți iasă un… terci), you’re not alone.
Știe și Oat Cult și de-asta lansează terciul de ovăz la rece pentru care nu trebuie să construiești altare sau să oferi jertfe.
Bonus: când System 1, platforma care testează eficiența reclamelor, a clasat spotul Oat Cult pe efectiv ultimul loc în categoria cerealelor, oamenii au reacționat rapid & reparat toate greșelile. Aproape, căci pisici tot nu vedem!
The New Face of Neutrogena Ultra Sheer Sunscreen:
You can’t see me, a tot zis John Cena, și iată că acum we literally don’t.
Neutrogena lansează o nouă loțiune cu factor de protecție, de data asta cu finish invizibil, și împreună cu BBDO New York scot această campanie care s-a vrut a fi cu John Cena. If only he’d shown up!
Colaborarea merge dincolo de catchphrase-ul faimos al lui Cena, care chiar s-a confruntat în trecut cu câteva leziuni diagnosticate ca fiind canceroase.
OOH of the week
Netflix Thailand: The (spoiled flowers) billboard spoiler
După ce a cercetat problema și-a aflat că durează cam 7-10 zile până feedurile de socials devin inundate cu spoilers, Netflix Tailanda a decis că poate face asta și singur, dacă tot.
Într-un soi de reverse uno card pentru FOMO, brandul lansează The Spoiled Flowers Billboard, o instalație florală amplasată în inima Bangkokului.
Campania semnată de VLM promovează noua serie Dalah: Death and the Flower, al cărui personaj principal e un florist cu – ai ghicit! – un super secret… Pe care oamenii îl și află dacă nu vizionează seria la timp, căci florile se usucă din ce în ce mai tare doar pentru a dezvălui, la final, chipul ucigașului.

sursă foto: Campaign Brief Asia
Sniff this: Brits and their naughty bits
A primit și Sure/Rexona memo-ul cu vine vara, bine-mi pare, deodorantele la înaintare, așa că lansează și el un nou deodorant pentru corp.
Se întâmplă în UK, unde brandul a pus și de-o activare care implică un billboard parfumat și-o invitație ceva mai puțin obișnuită.
A product demo we can get behind. Sau in front, după caz.

sursă foto: Little Black Book
bonus 1: Taskrabbit back at it
Să mai zică cineva că publicitatea outdoor n-are sunet, part 2, căci am mai găsit două execuții din campania Taskrabbit care face zilele oamenilor blocați la metrou măcar un pic mai bune.

sursă foto: Benjamin Fishlock @LinkedIn