Get The SCOOP
hot¬
What’s the story, morning glory? Taskrabbit bifează contextuala. Din greșeală.
Legenda – adică tot LinkedInul – spune că Taskrabbit a pus de-o super campanie de reactive marketing după anunțul-bombă că Oasis is back together și-a împânzit UK cu astfel de execuții outdoor pe billboards și transit.
Noroc cu yours truly care-a făcut puțin research și-a descoperit că lucrurile nu stau chiar așa.
Campania era deja ongoing și conține, de fapt, o grămadă de alte execuții nu doar pe versuri Oasis, ci și Adele, Taylor Swift și Queen, printre altele.
Pur și simplu s-au aliniat planetele. Sau or fi manifestat ei. În orice caz, 10/10, still very cool!
Also: să mai zică cineva că publicitatea outdoor n-are sunet!
sursă foto: Taskrabbit
sursă foto: Global
Și ca să nu trecem peste subiectul contextuale Oasis fără să includem și-o campanie pe bune, uite ce-au făcut Surreal.
sursă foto: Surreal
A life-sized coffin for your death-sized beverages. By Liquid Death.
Liquid Death și Yeti au lansat un răcitor pentru băuturi sub formă de sicriu.
Brandul obișnuia deja să-și prezinte băuturile în acest fel la evenimente și tradeshows. Foarte brand-appropriate, de altfel, mai ales că respectivul răcitoro-sicriu era făcut de ei, DIY, pe buget.
Acum câteva zile, a sosit și versiunea glow-up, printr-o colaborare cu Yeti. Un singur casket cooler a fost scos la licitație.
Licitația s-a încheiat 2 zile, 810 bids și 70.000$ mai târziu.
Tot din categoria lucrurilor care durează o veșnicie pretind că fac parte și noile căști Sennheiser.
Momentum 4 promit 60 de ore de battery life, iar Ogilvy Amsterdam a știut exact ce să facă cu această informație.
sursă foto: Ogilvy
Momentul ăla când execuția OOH nu e doar un after-thought. Courtesy of British Airways.
Spunem și tot spunem de multă vreme: publicitatea outdoor chiar face minuni.
Mai ales atunci când ce urci pe billboard e mai mult decât o simplă declinare a spotului de pe TV/socials.
Nu ne înțelege greșit, lucrurile pot funcționa foarte bine și așa, doar că de multe ori… they don’t.
Ce înseamnă să gândești o campanie OOH-first, vezi mai jos.
sursă foto: The Drum
sursă foto: The Drum
Jam Session(s) cu Storia, Storia!
Unde-s jingle-urile de altădată, ne întrebam SCOOPul trecut. Tot n-am aflat, dar am dat peste-un musical, which is even better.
Unde mai pui că e și de la noi din curte. Kudos to Storia și echipei Jam Session Agency pentru așa campanie memorabilă!
ps: își mai amintește cineva versurile cântecului original?
Tot pe muzică și tot faină e și campania Rightmove, cel mai mare portal imobiliar online din UK.
Și ca să înțelegi ce-o face să fie așa mișto, află că vine în contextul în care Rightmove a devenit sponsor al The Voice UK.
Fiecare zi e o cursă cu obstacole pentru persoanele cu abilități speciale, spune Ottobock, o companie de produse și servicii de tehnică ortopedică.
Cu sprijinul Comitetului Internațional Paralimpic, lansează #UnofficialDiscipline, o campanie multi-channel menită să evidențieze provocările zilnice cu care se confruntă peste un miliard de persoane cu dizabilități.
Campania a fost lansată în Paris odată cu începerea Jocurilor Paralimpice.
sursă foto: Ottobock
The bare Bear: Jeremy Allen White x Calvin Klein is back.
And we’re kinda here for it.
Sigur că linia dintre sexism, obiectificare și toate lucrurile astea pe care sperăm să le lăsăm once and for all în urmă și pure sexiness & sex appeal e foaaaarte fină.
Dar dacă reușești să mergi pe sârmă și să-ți ții capul (și corpul) sus, cine te mai poate opri?!
Ar fi funcționat la fel campania asta cu o femeie? Funcționează pentru că White le are cu actoria și nu-i doar un model?
Sau pentru că nu știe cum să bea dintr-un pahar? E wet guy with dog tot ce trebuie?
Thoughts & ideas welcome la thescoop@wink.ro
Snoop Dogg’s blunt (marketing stunt). Snoop Dogg și Solo Stove mai bagă o fisă
No buzz, just blunt marketing. Snoop Dogg se întoarce la Solo Stove, îl ia cu el și pe Warren G., că n-are ce să strice, și zice atât: cumpărați și voi Solo pretty please.
O abordare a la Surreal Cereal, care funcționează și e faină – as long as you don’t overdo it.
Facts!
OOH of the week: Specsavers hijacks Cineworld in the first ever cinema media takeover
Specsavers a vrut și el la cinema, dar nu oricum și cu siguranță nu ca toate brandurile care-și inserează spoturile înaintea filmului.
Printr-un parteneriat first-of-its-kind cu Cineworld, Specsavers se infiltrează foarte fain în mesajele pre- și post-movie printr-o serie de execuții care-mai de care mai amuzante. Talk about a non-standard media placement!
De la faimosul mesaj „turn your phones off” citit greșit pentru că-i fontul prea mic până la oamenii de la curățenie care nu văd c-a început proiecția și-și fac de cap cu aspiratorul în fața ecranului.
Concluzia e simplă și mereu aceeași: Should’ve gone to Specsavers.
Nu sunt multe branduri care reușesc să construiască atât de mult – și atât de eficient – în jurul aceleiași idei fără să pară vreodată plictisitoare. Hats off!
ce zice graphic designerul
Ce să zică și el, altceva decât că a muncit pe brânci la un video cu toate proiectele 3D semnate de WINK și nici măcar nu l-am pus în SCOOP.
Așa că iată-l, în SCOOP, alături de scuzele noastre publice 🫡
Ca să nu se supere nici fetele de la accounts și nici copywriterul, uite și pagina unde, mai în glumă-mai în serios, am povestit ceva mai mult despre ce înseamnă activările 3D cu iluzie anamorfică: 3D OOH.