This week's specials
Get The SCOOP
hot¬
Not to brag but also to do exactly that: activare 3D OOH pentru Survivor România
We may or may not have crashed a boat. On purpose!
Not to worry, suntem ok, ba chiar ne și lăudăm cu asta, căci serios acum, ai văzut ce cool?!
Semi-serios și în română vorbind, primul proiect anamorfic 3D la care am lucrat anul ăsta ne-a trimis într-o aventură ca-n filme. Și tot ca-n filme s-a văzut și pe billboarduri digitale din Iași și București. Pe verificatelea mai jos și mai pe lung aici.
Like your ex, but better: Ikea sliding into your DMs
u up?
Știi nopțile alea în care gândurile, filmele de groază și viața-în-general nu te lasă să dormi și brusc te simți ca prințesa din povestea cu cele 20 de perne de puf și bobul de mazăre?
Au știut și Ikea Canada și agenția Rethink și-au pus de-o activare pe socials cum nu prea am mai văzut.
Câțiva canadieni s-au trezit cu mesajul de mai jos în DMs, noaptea târziu, iar cei care-au fost norocoși-enough să bifeze fix atunci o insomnie s-au făcut cu o saltea gratis!

sursă foto: Little Black Book
Can soft win? Elmo întreabă, On răspunde
Just do it, zicea Nike. The only way is through, a zis Under Armour. Impossible is nothing, spunea și Adidas.
A fost o vreme în care mai toate brandurile sportive mari împărțeau aceeași poziționare: you’re in it to win it, and you only win when you give it your all!
Ce-a fost odată un point of view singular pare că a câștigat în ultimul timp și ceva nuanțe de gri. Nike și-a consolidat poziția și s-a întors la rădăcini, către atleții de performanță, cu Winning isn’t for everyone și You can’t win, so win, Adidas devine your biggest supporter cu You got this, și iată că On își alege și el tabăra: soft can win too!
Check your exhaustS: Harley-Davidson lansează Mid-Life Check
În parteneriat cu FP7 McCann, McCann Health, Enigmas Motorcycle Club și Dr. Sulaiman Al Habib Medical Group, Harley-Davidson a lansat „Mid-Life Check”.
Inițiativa e valabilă în UAE și folosește cartea de service a motocicletei să aducă aminte bărbaților să-și verifice și prostata, nu doar motocicleta.
La fiecare revizie de 500 de mile a motocicletei, proprietarii Harley-Davidson pot merge în clinicile parte din program și beneficia gratuit de un control.
Good PR – cu tot cu substanță și impact real!

sursă foto: Little Black Book
Kim Kardashian e Fairy Butt Mother în noua campanie Skims
Winning shouldn’t always be hard, a zis Elmo, și iată că nici getting a butt nu mai e așa de greu.
Zice Kim Kardashian, de data asta (nu Khloe!) aka the Fairy Butt Mother.
One Bippity Buttbity Boob și-o pereche de Skims din noua colecție The Ultimate Butt later, ai toate formele de care ai nevoie – front and back.
Lynx mix: Body odour x humour
Pe principiul nu-știi-niciodată-cine-îți-miroase-poalele, Lynx și agenția LOLA MullenLowe lansează Lynx Lower Body Spray și-ți și arată cam cât e de puternic.
Tot acum vin și alte două execuții, la fel de scurte, pentru Whole Body Spray, la fel de unhinged: Boxing, Cinema.
Allegra: just ask AI
Antihistaminicele te moleșesc. Uite un adevăr universal care a ajuns până și la urechile AI-ului.
Tot așa a ajuns și vestea că Allegra e the be-all-end-all antialergic.
Uite cum o descoperire foarte faină – și absolut random – a celor de la Allegra și MRM & Current Global s-a transformat într-o campanie virală pe socials.
Evident c-am încercat și noi, că doar n-om crede tot ce vedem pe net.
I-am cerut lui Chat GPT să compună un cântec despre o zi de lucru – după ce-a luat Benadryl și-apoi după Allegra. Nu știm care-i faza cu „urechiu”, dar pare un compromis bun pentru a fi zeu pe tastatură. Doar zicem.
Zi de muncă pe Benadryl 🎶
Am deschis laptopul… sau poate-un sertar?
Căci mâna mi-a luat-o ușor în zadar.
Cuvintele-s nori, mail-urile-s grele,
Șefu’ mă-ntreabă, eu privesc la stele.
Benadryl, Benadryl, ești un vis sau ești un chill?
Am de muncă, dar mă-ntreb… oare exist cu adevărat? 😵💫
Zi de muncă pe Allegra 🎶
Șefu’ mă-ntreabă, deja știu răspunsul,
Fără să-l spun, i-am citit tot discursul.
Productivitate? Sunt zeu pe tastatură,
Dar… de ce mă mănâncă un pic urechiu… așjdahgdhs—
Allegra, Allegra, mă ții în viteză!
Dar tot mă scarpin… și tot n-am pauză! 🚀😵💨
OOH of the week: Blizzard Banks, Teddy Tint Trespassing, Next on Netflix
Uite tot un adevăr universal valabil pe care de data asta nu-i nevoie să-l descopere nimeni: greu cu înghețata iarna!
Totuși, dacă ești Dairy Queen, ai un produs pe care-l cheamă Blizzard și ești și în Canada, unde iernile-s luuuungi și mormanele de zăpadă muuuulte, te cam descurci.
Se aleg câteva mormane de zăpadă, se transformă în Blizzard Banks, se adaugă instalații cu linguri gigant de 2 metri și-un cod QR care oferă șansa scanatorilor să câștige înghețată gratis pentru un an.

sursă foto: Campaign Canada
O campanie OOH cool se întâmplă și în Londra, unde Teddy-ul din Maybelline Teddy Tint ia cu asalt billboardul alăturat și-l face mai frumos.
Everything looks better with a tint, zice Maybelline. The TikTok girlies agree.

sursă foto: St Marks Studios
Dacă am fost peste tot prin Canada și puțin prin Londra, evident că următoarea oprire e la Iași.
N-ai idee ce urmează, dar știi sigur că se lasă cu răsturnări de situație, răsuciri de cuțit și răzbunări mai mult sau mai puțin sângeroase.
Altfel spus, Netflix e out-of-home, out-of-the box, out-of-the-ordinary pe ecranele digitale și refugiile de călători WINK din Iași – un combo static + digital care câștigă de fiecare dată!









Acestea fiind spuse, citite și admirate, pare a fi un moment bun să ne luăm la-revedere-și-pe-săptămâna-viitoare, dar nu înainte să-ți amintim că dacă ești into OOH în orice fel, ai să vrei să arunci o privire și hopefully mai multe peste articolul care-a dat startul anului pe OOHUB, casa lui The SCOOP, dar și locul în care scriem despre ce știm și ce-am învățat în 18 ani de publicitate – și despre OOH, și despre toate celelalte.
Îl cheamă Reguli de bun simț pentru comunicare în publicitatea OOH și promitem că are mai multe imagini decât paragrafe de 5/11 rânduri. Cică ăsta-i un lucru bun.