Get The SCOOP
hot¬
POV: what it feels like to be alive right now
Premiul pentru best performance in a commercial merge laaaaa *drumrolls* melcul Wealthsimple.
Nimic mai relatable în perioada asta a anului decât călătoria lui – hai să-i spunem Gigi – pe partea cealaltă de trotuar.
Pentru că uneori, tot ce trebuie să faci e să mergi înainte.
Chiar și atunci – sau mai ales – când Marty pare că le are pe toate figured out și zboară pe lângă tine, not a care in the world.
Tot pe subiectul e-ianuarie-și-e-nasol e și campania WeRoad, care profită de ocazie să-ți amintească că Dry January nu trebuie musai să fie pe uscat.
O idee drăguță și-un mod cât se poate de ușor de-a bifa o contextuală fără prea multă bătaie de cap.

sursă foto: Adsoftheworld
THIS changes everything. Sort of.
Cu ceva mai multă bătaie de cap și-n mijloc de Veganuary aterizează campania THIS, un brand de alimente plant-based din UK, a cărui cârnați fără carne ar trebui, aparent, să vină cu un disclaimer.
Spotul rulează la TV și e însoțit de activări pe socials și câteva execuții OOH chiar cool și bine aliniate cu vibe-ul campaniei.
Remember to read the fine print!


sursă foto: Little Black Book
Going Dry? Doesn’t Matter Why, zice Heineken
Heineken lansează 0.0 Reasons Needed, o campanie integrată care ia la întrebări stereotipurile asociate cu băuturile fără alcool.
Adică se poate să bei chestii fără alcool fără să fii la dietă, în timpul programului de lucru sau the designated driver?
Cine-ar fi știut?!
O activare faină a avut loc în weekend în Toronto, unde Heineken a transformat o călătorie cu tramvaiul într-o experiență inedită, cu tot cu live DJ acts și oricât Heineken 0.0 poți duce.
Vezi și: Driving?, Working late?

sursă foto: Little Black Book
Tide enters the MCU: Collateral stains sorted
Ce fac săracii oameni normali din universul Marvel cu atâtea pete colaterale?, poate-ai petrecut nopți întregi întrebându-te.
Acum știi: folosesc Tide Oxi Boost.
Mai în glumă-mai în serios, Tide lansează Collateral Stains împreună cu Marvel Studios și reușește tare fain să se insereze în tot hype-ul lansării „Captain America: Brave New World” în cinematografe. (se întâmplă pe 14 februarie, you’re welcome!)
Ce-i și mai fain e că brandul a pus și de-o activare pe Insta, unde oamenii pot câștiga acces la un early screening în 5D. Îi zic „collateral stains screening” și e exact ce pare: vezi filmul, te murdărești, și-i mulțumești lui Tide când te salvează cu un Oxi Boost. Cool, huh?
Vezi și celelalte execuții TV, că-s chiar funny: Mango Smoothie, Lunch Break, Press Conference.
Dr. Rick is back with a brand new track! Două, de fapt.
Progressive lansează două noi spoturi, parte din campania deja consacrată despre care-am mai vorbit aici, în SCOOP, care te învață cum să un-become your parents.
Dacă în vară conversațiile despre vreme te dădeau de gol (vezi Weather), de data asta Dr. Rick trece la următorul nivel: Neighborhood Mayor, pe care-l vezi mai jos, și Firepit, aka expertul în cum-să-faci-focul.
Se face că Jimmy John’s, lanțul american de fast-food, a renunțat la începutul anului trecut la Kickin’ Ranch, unul dintre sosurile proprii.
All hell broke loose pe social media, unde oamenii și-au cerut drepturile la Kickin’ Ranch în fel și chip.
Brandul a pus sosul back on the menu și-a dat sfară-n țară cu o piesă pop-punk inspirată din comentariile fanilor înfocați.
Weirdly entertaining, chiar am cântat!
OOH of the week
Vestea că Meta renunță la fact-checking și implementează, în schimb, community notes, à la Elon, a cam zguduit internetul lately. Și pe bună dreptate.
Channel 4 s-a mișcat rapid și a pus de-o campanie care se vede tare fain în print, socials și OOH.
Driving their point home (pun intended!) a fost acest van care s-a plimbat la sediul Meta din Londra și Palatul Westminster.

sursă foto: The Drum
Design OOH-first, tot spunem, și iată ce poate să iasă când chiar se întâmplă!
Britannia lansează Nature shapes Britannia, o campanie outdoor care nu doar spune, ci și arată angajamentele brandului legate de sustenabilitate.
Pentru că oamenii trebuie să se adapteze la natură, nu invers.


sursă foto: Little Black Book
Dove lansează Unready for Anything. Campania are loc pe toată durata anului și poziționează faimosul Dove Beauty Bar drept the be-all-end-all al tuturor nopților pierdute.
A început cu noaptea de anul nou, evident, și cum îți poți imagina, urmează execuții pentru toate celelalte sărbători și evenimente știute și neștiute.
Uite o campanie despre care o să tot vorbim tot anul. Mission accomplished, @Dove!

E ianuarie (da, încă!) și să fim sinceri… most of us can’t be bothered.
Cam așa au zis și oamenii de la Surreal, un brand de cereale high protein din UK.
Și tot așa au spus și anul trecut, într-o campanie OOH aproape trasă la indigo – vezi aici.
A fost fun the first time around. Mai e și anul ăsta? Meh.




