Get The SCOOP
hot¬
POV: Kelly Rowland așteptând să-și revină Microsoftu’ ca să poată să trimită și ea, ca fata, mesaje în Excel.
Nu ne-am putut abține. Sorry not sorry.
Mai jos, două reacții pe bune de la branduri care-au avut și cojones și echipe cu care să se infiltreze rapid în conversație. Și mai ales, sens s-o facă!
sursă foto: X
sursă foto: @kitkatcanada
sursă foto: Decathlon Canada
Și ceva ce nu există for real, but it should. Găsită pe X-adică-Twitter și prea faină să n-o împărtășim!
sursă foto: @doganuraldesign
And anytime you feel the pain, hey Jude, refrain, / Don’t carry the world upon your shoulders.
Hey Jude, you got this!, i-au zis Adidas – sau Beatleșii – lui Jude Belingham înainte de finala EURO 2024 cu Spania. Nu pare că i-au mai spus ceva și după, așa că i-am cântat noi puțin 🤷🏻♀️
Ce voiam să spunem, de fapt, e că dacă Adidas n-a mai găsit nimic fain de zis, Paddy Power, o companie irlandeză de pariuri sportive, got the job done. Self-deprecating humor at its finest!
Caudalie wins at reactive marketing.
Se ia o Sena de orice culoare mai puțin a apei curate, se adaugă un produs, care, ce să vezi, luptă împoriva petelor (pielii), se execută un CGI frumos și voila!
Nu putem decât să ne înclinăm și să sperăm că-și face efectul până la Jocurile Olimpice.
Telenovelele or fi dramatice, but skincare doesn’t have to be, spune CeraVe.
Și mai zice așa: 43% dintre consumatori folosesc săpun pentru a-și curăța fața + gen Z și Y iubesc telenovelele. Ce-a ieșit din aceste insights, vezi mai jos.
Dacă tot am ajuns la categoria skincare, e bine să știi că there’s more than one way to have a 6-pack. Se pare că bărbații devin din ce în ce mai interesați de produse de skincare (you go, guys!), dar nu prea vor să recunoască. Skincare is self-care, zice Cetaphil, și n-ar trebui să fie un tabu. O campanie super cool și demnă de menționat săptămâna asta, chit că-i lansată de-o lună.
20 lei înapoi sau un Mikichiki de la Mec?
Sane-human-math zice Mikichiki. Unde mai pui că nu trebuie să tragi de prietenul ăla (you know who you are) să-ți dea banii înapoi, ci doar să-i trimiți o notificare pe WhatsApp. All of that to say că în Olanda, aplicația McDonald’s are o nouă metodă de plată: Maccie. Introduci suma care ți-e datorată, alegi de ce ți-e poftă și-ți anunți prietenul că ți-e dator la Mec.
sursă foto: Contagious
Beats by Dre bate palma cu Minecraft și lansează o ediție limitată, Beats Solo 4. Înțelegem că gamingul e the new star in town, dar nu putem să nu observăm că spotul de prezentare e un pic mai put-together decât produsul…
… și nu se compară cu acest ad mult mai cool pentru Beats Pill. Uite un celebrity collab care chiar are sens și poveste.
It’s red, it’s perfectly rounded, it’s Deadpool’s tushy.
Xbox gets cheeky și lansează un nou controller.
Și-l poți câștiga dacă participi la concurs. Ca să nu zici că suntem oameni răi și ținem doar pentru noi, poftim și linkul.
sursă foto: Adweek
Mare-i hypeul, mare cu noul film Deadpool & Wolverine care se lansează chiar săptămâna asta la cinema.
Se urcă și Jack in the Box, un lanț american de fast-food, și-o face foaaarte bine. Demn de menționat că spotul e semnat chiar de agenția de creație a lui Ryan Reynolds, Maximum Effort. Multitalentat om!
mfflp Creed din The Office mfflpmfflp let’s all be mfflp more like Creed mfflpmfflp!
Ți s-a întâmplat vreodată să spui ceva și-apoi să te lovească brusc: omg, am vorbit fix ca mama!
Dacă nu, mai așteaptă câțiva ani. Dacă da, relax, ni se întâmplă tuturor. Pe asta se bazează și Progressive, o companie americană de asigurări și al său Dr. Rick, personajul deja îndrăgit pe care-l folosesc în campanii încă din 2017.
Fyi, se cheamă parentamorphosis – asta ca să știi pe ce să dai vina când vorbești prea mult despre vreme.
Just win it.
Nike pare că se întoarce la origini cu noua campanie pentru Jocurile Olimpice. Proaspăt lansată, „Winning isn’t for everyone” nu e… well, for everyone.
Spotul a declanșat deja reacții pe social media, iar unii oameni acuză brandul că sărbătorește exact lucrurile care fac sporturile competitive să fie atât de toxice: lipsa de compasiune și empatie, competitivitate dusă la extrem, lipsa de scrupule și egoismul.
Campania vine în contextul în care Nike a înregistrat luna trecută cea mai mare scădere a acțiunilor la bursă din 2001. De altfel, în ultimii ani, brandul a fost acuzat că s-a îndepărtat de viziunea lui Phil Knight, aceea de a crea pentru sportivi întâi, nu pentru consumatorii de rând, care vor veni oricum.
Schimbarea de direcția de la Nike ne aduce aminte de acest spot din 1996, care, coincidență sau nu, e narat tot de Willem Dafoe.
Uite încă o campanie care sigur va atrage reacții de tot felul: „Sport your period”. Brandul de lenjerie Knix plătește sportivii care vorbesc despre menstruație.
1 din 2 fete lipsesc de la orele de sport atunci când sunt la menstruație. 99% dintre sportivele profesioniste au participat la competiții while menstruating. Poate-i timpul să vorbim, totuși, despre chestia-aia-prin-care-trece-jumătate-de-populație-în-fiecare-lună?
Skoda lansează „Roads for All” în colaborare cu Federația Franceză de Ciclism. În contextul în care din ce în ce mai mulți francezi călătoresc cu bicicleta, campania își propune să învețe oamenii mari de mâine că bicicletele și mașinile pot împărți drumul în siguranță.
OOH of the week
AR outdoor fără să bagi mâna în buzunar după telefon.
De fapt, hai să spunem mai multe: Audible lansează cea mai mare campanie AR outdoor în New York, Londra și Washington.
Campania OOH transformă billboardurile digitale în ferestre cu ajutorul unor camere 4K care transmit imagini live din locații.
sursă foto: Marketing Dive
sursă foto: The Drum
De cârnați la ATMs ai mai auzit?!
N-am zis niciodată că rubrica asta e despre o singură campanie outdoor, so here goes: Monzo Bank și Greggs lansează ATMmmm, un ATM de unde poți scoate… cârnați.*
Activarea s-a întâmplat joi, în Newcastle.
*NU avem o obsesie cu cârnații, deși e drept că am vorbit și-n SCOOPul de săptămâna trecută de cârnați, dar pe billboard.
de citit, privit, gândit, share-uit
Ceva fain marca WINK.
Acum c-am zis de atâția alții, se supără cineva dacă ne lăudăm măcar un pic cu ce-am făcut fain lately?
Că i-am făcut elicopterul lui Axel Foley să iasă din billboard, ceea ce nu știm cum să-ți spunem, dar nu-i lucru ușor. Nici în real life, nici în 3D OOH.
Aici am scris mai ca oamenii serioși despre cel mai nou spot 3D pe care l-am făcut pentru Netflix.
ce zice graphic designerul
Cam asta zice. Adică fix asta ne-a trimis pentru rubrica de săptămâna asta. Nimic mai mult, nici măcar un emoji.
@Andrei, dacă citești asta (and we sure hope you do), is this a hint?