Vodafone aduce 4G+ în tot Iașiul și începe din stațiile personalizate de călători

Experienţa Supernet 4G+ City în staţiile de călători din Iași este oferită toată luna acesta de către Vodafone România

Client

Vodafone

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
05.10.2016

În Iași, rețeaua Supernet 4G+ e lansată printr-un proiect special de activare în 4 staţii de călători personalizate, dintre care 2 au la bază un proiect special. Astfel, căști audio supradimensionate completează conceptul „Concertul tău digital” și încurajează experienţa de navigare pentru a descoperi playlist-urile cu muzică din oraș.

Proiectele de comunicare au fost implementate pe suportul Transit Shelters din portofoliul WINK în stațiile de călători: Tudor Vladimirescu și Stadion, Gară și Rond Copou.

WINK Public Multimedia s-a ocupat de proiectarea și asistența în producție pentru execuția căștilor supradimensionale. Campania Supernet 4G+City se desfășoară în perioada 5 septembrie – 5 octombrie 2016. Ea include și acces la conținut video exclusiv oferit de Vodafone România prin HBO GO, muzică prin Zonga, productivitate prin Office 365, știri business.

Alte articole

City Split @E85 este totemul digital de mari dimensiuni nou intrat în portofoliul WINK, amplasat într-unul dintre cele mai vizibile puncte de acces către Iași: E85 (DN28), în sensul giratoriu care leagă intrarea și ieșirea din oraș de zona comercială Mall Moldova – cea mai mare destinație de shopping și entertainment din afara Bucureștiului.
Birra Moretti Sale di Mare a lansat o campanie 3D OOH care aduce pe ecranele digitale un moment de vară italiană. Campania se desfășoară în 6 orașe mari din țară și folosește o execuție anamorfică, care scoate brandul din peisajul clasic OOH și îl aduce într-o zonă vie și memorabilă.
WINK lansează C-Board, billboardul digital curbat poziționat strategic în centrul celui mai efervescent oraș de la malul mării. Cu o expunere spectaculoasă în zona Bulevardului Mamaia x Strada Soveja, unul dintre cele mai aglomerate și importante intersecții din oraș, C-Board vine să amplifice vocea brandurilor într-un context urban-turistic dinamic.
Noul Ciuc® Radler Mix Tropical se vede și se simte – la propriu, în campania outdoor care transformă refugiile de transport în comun în spații multisenzoriale, creând deopotrivă o experiență de brand memorabilă și un moment de refresh pentru comunitate.
Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.