The Trumpets și staţiile muzicale

WINK Public Multimedia anunţă finalizarea unui nou proiect outdoor multimedia prin care două staţii din Iași au fost transformate în staţii interactive.

Client

The Trumpets

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
06.04.2015

Implementarea reprezintă un proiect special de comunicare urbană realizat printr-o colaborare între WINK, agenţia Namogo și managementul pub-ului britanic The Trumpets.

Pentru a exemplifica atmosfera din interiorul The Trumpets, cele două staţii au fost transformate în spaţii care să împrietenească pub-ul cu oamenii și cu orașul: dincolo de decorarea specifică localului, proiectul prevede și un jukebox încorporat în city light-ul staţiilor, de unde călătorii pot selecta și asculta melodii dintr-un playlist creat special, iar banca a fost înlocuită cu scaune de bar.

Ne dorim ca acest proiect să inspire și alte companii în procesul de a alege metode cât mai utile, interactive sau inteligente de comunicare pe segmentul Out of Home, unde accentul să fie pus mai degrabă pe beneficiile aduse comunităţii decât pe impact vizual și atât, spune Raluca Gavrilescu, Brand Stylist la Namogo.

Demersul are ca scop principal integrarea pub-ului britanic în peisajul ieșean ca o parte amuzantă și distractivă a diversității sale. Abordarea vizează mai mult îmbinarea utilului cu plăcutul și oferă practic ieșenilor o experiență frumoasă – aceea de a selecta și de a asculta piesele britanice preferate, în timp ce așteaptă autobuzul în stație. Astfel, participanții la trafic vor putea interacționa cu stația, cu ceilalți și vor afla și ce muzică se ascultă în pub-ul The Trumpets.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.