Implementarea reprezintă un proiect special de comunicare urbană realizat printr-o colaborare între WINK, agenţia Namogo și managementul pub-ului britanic The Trumpets.
Pentru a exemplifica atmosfera din interiorul The Trumpets, cele două staţii au fost transformate în spaţii care să împrietenească pub-ul cu oamenii și cu orașul: dincolo de decorarea specifică localului, proiectul prevede și un jukebox încorporat în city light-ul staţiilor, de unde călătorii pot selecta și asculta melodii dintr-un playlist creat special, iar banca a fost înlocuită cu scaune de bar.
Ne dorim ca acest proiect să inspire și alte companii în procesul de a alege metode cât mai utile, interactive sau inteligente de comunicare pe segmentul Out of Home, unde accentul să fie pus mai degrabă pe beneficiile aduse comunităţii decât pe impact vizual și atât, spune Raluca Gavrilescu, Brand Stylist la Namogo.
Demersul are ca scop principal integrarea pub-ului britanic în peisajul ieșean ca o parte amuzantă și distractivă a diversității sale. Abordarea vizează mai mult îmbinarea utilului cu plăcutul și oferă practic ieșenilor o experiență frumoasă – aceea de a selecta și de a asculta piesele britanice preferate, în timp ce așteaptă autobuzul în stație. Astfel, participanții la trafic vor putea interacționa cu stația, cu ceilalți și vor afla și ce muzică se ascultă în pub-ul The Trumpets.