Susţinem refolosirea materialelor reciclate din publicitate

În cadrul WINK, înțelegem să acționăm responsabil. Susţinem cu drag proiectul refolosirii materialelor reciclate din publicitate – Upside Down – furnizându-i materia primă.

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Billboards
26.11.2016

Toate vizualurile The ROOFTOP – cel mai mare billboard iluminat backlit din Romȃnia ajung la specialiștii Upside Down, care le transformă în noi produse cu spirit urban, local și comunitar: genți, portofele, huse etc.

La rȃndul nostru, recomandăm partenerilor alternativa de reciclare a materialelor și de transformare a acestora prin intermediul Upside Down. Scopul iniţiativei este de a-i încuraja pe oameni să aleagă responsabil și să adopte o atitudine pozitivă față de mediul înconjurător, să recicleze și să reutilizeze materialele folosite în campaniile de comunicare.

Alte articole

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.