Susţinem refolosirea materialelor reciclate din publicitate

În cadrul WINK, înțelegem să acționăm responsabil. Susţinem cu drag proiectul refolosirii materialelor reciclate din publicitate – Upside Down – furnizându-i materia primă.

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Billboards
26.11.2016

Toate vizualurile The ROOFTOP – cel mai mare billboard iluminat backlit din Romȃnia ajung la specialiștii Upside Down, care le transformă în noi produse cu spirit urban, local și comunitar: genți, portofele, huse etc.

La rȃndul nostru, recomandăm partenerilor alternativa de reciclare a materialelor și de transformare a acestora prin intermediul Upside Down. Scopul iniţiativei este de a-i încuraja pe oameni să aleagă responsabil și să adopte o atitudine pozitivă față de mediul înconjurător, să recicleze și să reutilizeze materialele folosite în campaniile de comunicare.

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.