Tu ești? Switer ajută ieșenii să-și găsească perechea printr-o campanie OOH cu conținut dinamic

Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.

Client

Switer

Oraș

Iași

Format

Billboards

Media

Digital OOH
26.05.2025

Ai văzut, ți-a plăcut, ce rămâne de făcut?

Să postezi pe Switer, obvs! 🙂

Switer este aplicația de dating gândită și construită chiar aici, în Iași, de către o echipă pasionată de oameni, care a înțeles cât de mult contează începuturile care se simt naturale și conversațiile care pornesc cu sens.

Iar #CrushFeed e locul perfect unde să-ți cauți perechea, declari intențiile… sau să-ți mărturisești pasiunea pentru mici.

Nu ți-a văzut mesajul în aplicație? Slabe șanse să-l rateze și pe billboard!

„Tu ești?” folosește un mecanism de live data, care permite integrări de date în timp real, precum scorul meciului, nivelul de trafic, condițiile meteo, gradul de poluare, condițiile de ski sau indicii bursieri. Tehnologia este disponibilă în întreaga rețea digitală WINK și poate fi folosită împreună cu triggere de timp sau vreme, pentru a declanșa mesaje diferite în funcție de fluxul de date ales.

Campania s-a desfășurat în rețeaua digitală WINK din Iași, acoperind 3 zone esențiale ale orașului (Bd. Independenței, zona Păcurari, zona Bucșinescu – Tudor Vladimirescu), cu trafic lent, timp mare de vizualizare și flux ridicat și constant de vehicule și pietoni.

Campania de comunicare integrează conţinut data-driven și afișează dinamic postările utilizatorilor. Cei care se regăsesc în mesajele afișate pe billboard sunt apoi încurajați să descarce aplicația, acolo unde pot răspunde și declara „It’s me!”. Tot acolo începe și cunoașterea pe bune, prin întrebările de tip oracol, menite să creeze o conexiune reală și să ajute oamenii să depisteze red flags încă de la început.

Alte articole

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.