Ecranele WINK – ferestre pentru mișcarea #frommywindow

Ne-am transformat ecranele în ferestre și-am lăsat mișcarea internațională #frommywindow să umple Iașul de curcubee și mesaje pozitive.30 de copii au transmis sincer și colorat orașului că totul va fi bine.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
25.02.2020

Menită să aducă alinare și zâmbete celor care sunt nevoiți să iasă din casă pe timp de pandemie, acțiunea este gestul prin care am încercat să punem puțină bucurie în comunitate și să-i aducem pe ieșeni aproape, în ciuda distanțării sociale.

Pandemia a picat ca o cortină grea peste domeniul publicității outdoor, punându-l și pe acesta în izolare. Nu ne face prea bine, recunoaștem. În ciuda acestui fapt, rămânem prezenți, pozitivi și încercăm să nu ne abatem de la misiunea noastră de susținere a comunității locale și încurajare a inițiativelor care aduc plusvaloare reală societății. Pe ecranele WINK, și-au găsit locul în această perioadă, și îl vor găsi întotdeauna, anunțurile de interes public din partea autorităților, campaniile, inițiativele și gesturile concrete cu impact benefic asupra comunității. Micul și primul nostru gest de binefacere a fost mișcarea #frommywindow.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.