The Wall All-in-One, simbolul inovației
Campania 3D OOH promovează soluția Samsung de afișaj digital pentru mediul business, The Wall All-in-One, și este printre primele – dacă nu chiar prima – activare 3D OOH pentru o soluție B2B din România.
Tehnologia de ultimă generație de la Samsung este transpusă anamorfic în două spoturi care arată capabilitățile The Wall All-in-One și oferă o experiență one-of-a-kind consumatorilor într-un mod la fel de inovativ.
Spoturile anamorfice Samsung pot fi văzute până la finalul lunii iulie pe ecranele din centrele comerciale ale IULIUS din Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, în zona foodcourts, dar şi pe ecranul outdoor de 247 mp din ansamblul mixed-use Iulius Town Timişoara.
Direcția creativă este coordonată de Namogo, iar proiectul este realizat în colaborare cu Leo Burnett.
Galaxy AI is here cu Z Fold6 și Flip6
Cea de-a treia execuție 3D OOH pentru Samsung face parte din campania de comunicare pentru noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked din 10 iulie.
Spotul 3D pune în prim plan caracteristicile unice ale produselor, iar la Iulius Mall Cluj-Napoca a fost însoțit de o activare prin care consumatorii au fost invitați să interacționeze cu dispozitivele.
Proiectul este realizat de WINK & Namogo în colaborare cu Cheil Centrade. Campania rulează pe ecranul de 203 mp de la intrarea principală și ecranele digitale din foodcourts Iulius Mall Cluj-Napoca și Palas Iași până la finalul lunii iulie.