WINK semnează o serie de execuții 3D OOH pentru Samsung la inaugurarea noului ecran digital din Iulius Mall Cluj-Napoca

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.

Client

Samsung

Oraș

Cluj-Napoca, Timișoara, Iași

Format

3D OOH, Supersize

Media

Billboards, Place-based
25.07.2024

The Wall All-in-One, simbolul inovației

Campania 3D OOH promovează soluția Samsung de afișaj digital pentru mediul business, The Wall All-in-One, și este printre primele – dacă nu chiar prima – activare 3D OOH pentru o soluție B2B din România.

Tehnologia de ultimă generație de la Samsung este transpusă anamorfic în două spoturi care arată capabilitățile The Wall All-in-One și oferă o experiență one-of-a-kind consumatorilor într-un mod la fel de inovativ.

Spoturile anamorfice Samsung pot fi văzute până la finalul lunii iulie pe ecranele din centrele comerciale ale IULIUS din Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, în zona foodcourts, dar şi pe ecranul outdoor de 247 mp din ansamblul mixed-use Iulius Town Timişoara.

Direcția creativă este coordonată de Namogo, iar proiectul este realizat în colaborare cu Leo Burnett.

Galaxy AI is here cu Z Fold6 și Flip6

Cea de-a treia execuție 3D OOH pentru Samsung face parte din campania de comunicare pentru noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked din 10 iulie.

Spotul 3D pune în prim plan caracteristicile unice ale produselor, iar la Iulius Mall Cluj-Napoca a fost însoțit de o activare prin care consumatorii au fost invitați să interacționeze cu dispozitivele.

Proiectul este realizat de WINK & Namogo în colaborare cu Cheil Centrade. Campania rulează pe ecranul de 203 mp de la intrarea principală și ecranele digitale din foodcourts Iulius Mall Cluj-Napoca și Palas Iași până la finalul lunii iulie.

Alte campanii 3D