WINK semnează o serie de execuții 3D OOH pentru Samsung la inaugurarea noului ecran digital din Iulius Mall Cluj-Napoca

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.

Client

Samsung

Oraș

Cluj-Napoca, Timișoara, Iași

Format

3D OOH, Supersize

Media

Billboards, Place-based
25.07.2024

The Wall All-in-One, simbolul inovației

Campania 3D OOH promovează soluția Samsung de afișaj digital pentru mediul business, The Wall All-in-One, și este printre primele – dacă nu chiar prima – activare 3D OOH pentru o soluție B2B din România.

Tehnologia de ultimă generație de la Samsung este transpusă anamorfic în două spoturi care arată capabilitățile The Wall All-in-One și oferă o experiență one-of-a-kind consumatorilor într-un mod la fel de inovativ.

Spoturile anamorfice Samsung pot fi văzute până la finalul lunii iulie pe ecranele din centrele comerciale ale IULIUS din Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, în zona foodcourts, dar şi pe ecranul outdoor de 247 mp din ansamblul mixed-use Iulius Town Timişoara.

Direcția creativă este coordonată de Namogo, iar proiectul este realizat în colaborare cu Leo Burnett.

Galaxy AI is here cu Z Fold6 și Flip6

Cea de-a treia execuție 3D OOH pentru Samsung face parte din campania de comunicare pentru noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked din 10 iulie.

Spotul 3D pune în prim plan caracteristicile unice ale produselor, iar la Iulius Mall Cluj-Napoca a fost însoțit de o activare prin care consumatorii au fost invitați să interacționeze cu dispozitivele.

Proiectul este realizat de WINK & Namogo în colaborare cu Cheil Centrade. Campania rulează pe ecranul de 203 mp de la intrarea principală și ecranele digitale din foodcourts Iulius Mall Cluj-Napoca și Palas Iași până la finalul lunii iulie.

Alte campanii 3D

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.