Get The SCOOP
hot¬
Ne dați sau nu ne dați, au întrebat exasperați fanii din UK ai Mecului
Long story short: o serie de „greșeli” au părut să anunțe accidental reîntoarcerea lui McRib în meniu.
O notificare aiurea din aplicația Mec, câteva billboards stricate, un e-mail criptic și tone de speculații pe net mai târziu, a venit și confirmarea.
The McRib is back, iar întreaga scamatorie n-a fost decât un teasing foarte bine pus la punct de Leo Burnett.
Un soi de you’ve been tricked but you do get a treat.

surse foto: The Drum, Marketing Beat, Leo Burnett
Twerking zombies & candy cannibalism, courtesy of Snickers
Nu ești tu când ți-e foame, ne tot zice Snickers de ceva vreme.
As it turns out, nici zombii nu-ți ies tocmai cum trebuie când ți-e foame. Ceea ce nu-i neapărat rău dacă la final te alegi cu așa ceva 🤷🏻♀️
Dacă am bifat twerking zombies, ne-a mai rămas candy cannibalism.
Literalmente, pentru că două bomboane M&M’s ies la trick or treat de Halloween. Iar asta nu poate să se termine decât într-un fel.
Tot de Halloween e și această campanie Snyder’s of Hanover care vrea să te convingă că și umilii covrigei tot treats sunt.
Așa că-l cheamă pe Pretzelface să-ți arate că sweet & salty is the way to go.
Not all nuts are created equal, zice ManiLife în prima campanie de brand pe care tocmai ce a lansat-o în peste 50 de locații outdoor din UK.
Uite așa se bifează o campanie OOH eficientă: product shot cât să-l vezi din spațiu, idee creativă declinată în multiple execuții și copy-uri attention-grabbing, combo static-digital și distribuție geografică generoasă. Hats off!

sursă foto: ManiLife
KFC te trimite la luptă pentru chicken tenders
Ce suntem noi dacă nu imparțiali? No need to answer that.
Ce voiam să spunem e că dacă tot am vorbit despre Mec, i-a venit rândul KFCului, care tocmai ce-a declarat terminat războiul pentru cel mai bun sendviș cu pui.
Să înceapă, deci, the chicken tender battles! Care nu-i decât un mod mișto de-a anunța că lansează Original Recipe Tenders la preț promo.
Mai avem și tricks și treats, dar ca să ne mai treacă poftele și ție și nouă, luăm o pauză cu noul spot de la Nike.
Stairs e ultimul installment din Winning Isn’t Comfortable, noua platformă de brand lansată de Nike la început de septembrie.
Nike pare că a (re)găsit insightul – și the uncomfortable truth – cu care să comunice și cu sportivii de zi cu zi, cei care nu o să alerge la Jocurile Olimpice anytime soon, dar au alergat la maraton și-acum au de înfruntat cel mai fioros dușman: scările.
Winning doesn’t always feel like winning – uite un adevăr declinabil la infinit pentru orice sport. Rămâne doar ca Nike să fie suficient de consistent with it.
Nu doar scările sunt scary. De fapt, dacă dinții îți sunt a bit on the weird side și soarele te cam bate, s-ar putea să-ți fie mai frică de usturoi.
Nu-i vreun insight nemaiauzit, dar e ideea funny pe care Opendoor o folosește în noua campanie de Halloween.
Orice motiv e-un motiv suficient de bun să te muți, zice brandul de real estate, care reușește astfel să comunice și el de Halloween, deși n-are nicio legătură cu sărbătoarea, și s-o facă chiar foarte bine.
Fără tricks dar cu plenty of treats e și această campanie delicioasă de la Maple of Canada.
Pe scurt: americanii n-au habar ce-i ăla sirop de arțar de la mama lui și asta e foarte trist.
Pentru că nimeni n-ar trebui să treacă prin viață fără să guste real maple syrup, și pentru că nu există nimeni mai priceput la asta decât canadienii, brandul lansează Maple Mate.
Se ia un american fără pereche, se trimite la date cu un canadian și se transmite bonul la Maple of Canada, care rambursează costul mesei.
Toată treaba e pe bune și funcționează până la mijlocul lui noiembrie.
Date a Canadian, get a free brunch. Și – Maple of Canada contează pe asta – o lecție gratuită despre adevăratul sirop de arțar.

sursă foto: Business Wire
OOH of the week
No reason not to take DOPE.
O lecție în cum să spui că produsul tău e-atât de bun că ar trebui să fie ilegal. Sigur, ajută să ai și-un nume la fel de fain.

sursă foto: Ads of the world
I 🤍 NY: campania de awareness pentru donare de organe căreia îi lipsește inima
Am găsit imaginea de mai jos random pe Reddit și zău că e printre cele mai faine execuții OOH pe care le-am văzut în ultima vreme.
Campania aparține LiveOnNY, rulează în rețeaua de metrou din New York și sigur a oprit câțiva oameni in their tracks încercând să înțeleagă care-i faza. Ceea ce e și scopul, până la urmă.
Simplu, clean, suficient de familiar și tot atât de disruptive. 10/10!

Și-atât pe SCOOPul ăsta. Sperăm că ai avut ceva bun care ți-a bucurat sufletul și stomacul și că te mai întorci aici și săptămâna viitoare.
Când sperăm-dar-nu-promitem să vorbim mai puțin despre mâncare.
Până atunci, dacă nu te-ai abonat, get the SCOOP mai jos, iar dacă ai văzut sau lucrezi la vreo campanie faină, dă-ne și nouă pontul la thescoop@wink.ro.