Get The SCOOP
hot¬
Snubbed no mo’: Nike își spală păcatele și-l îmbunează pe Kevin Durant
Povestea-i așa: după lansarea „Winning isn’t for everyone”, despre care am vorbit și noi în #102, Durant s-ar cam fi supărat că nu apare și el în spot. Și-așa cum face orice om normal care are o problemă, a postat repede pe story: @nike am I a bad person????
I-a trebuit ceva tip de gândire Nike-ului, dar până la urmă (și ajutat fiind de recordul proaspăt setat de Durant la Jocurile Olimpice), iată că s-a decis.
Pare-se că execuțile digital OOH au apărut la mai puțin de 10 minute după ce Durant a devenit cel mai bun marcator al SUA la Jocurile Olimpice.
Nu că-i despre noi aici, dar știm și noi să facem de-astea, fyi numa’.
Welcome to Winever!
Lotto și Havas New York ne arată că putem fi oricând câștigători, chit că ne surprinde norocul când suntem răpiți de extratereștri, ni se ridică mașina sau schimbăm copilul și facem vrut-nevrut o baie.
Facehuggers au luat cu asalt New York.
20th Century Studios promovează lansarea ultimului film din seria Alien și invadează străzile din New York într-un marketing stunt care sigur c-a și devenit viral.
Glide right in like a lubricated dolphin: s-a lansat primul lubrifiant pentru aventuri CU canapeaua
Îl cheamă JD Jelly Couch Lube și se jură că te-ajută să distrugi canapeaua, nu democrația.
Campania a fost lansată de Quality Meats, o agenție de creație din Chicago, și a fost executată în 5 zile.
Povestea zice așa: cu vreo lună în urmă s-a viralizat un tweet care fără prea multe explicații spunea că JD Vance, candidatul lui Trump pentru vicepreședinte, va fi probabil primul VP care admite că a făcut sweet love cu o canapea. Detaliile picante ar fi fost incluse în memoriile sale din 2016, „Hillbilly Elegy”.
sursă foto: Little Black Book
Firește c-a verificat toată lumea și acuzația a fost fake. Firește și că asta n-a oprit pe nimeni să-l ia puțin (mai mult) la mișto pe Vance, care n-o fi făcut the freaky-freaky cu canapeaua, dar sigur are multe alte probleme.
Btw, produsul chiar există, costă $20.24 și-l găsești la jdjellycouchlube.com. Profitul din vânzări merge direct la Kamala Harris.
Uite și spotul.
Champions are not made on croissants, zice Quaker Oats.
Se pare că echipa Angliei la Jocurile Olimpice n-a putut trăi fără porridge și a cerut să i se aducă musai.
Așa veste i-a mângâiat sufletul lui Quaker, care-a văzut prilej numai bun de-un pic de reactive marketing și-a intrat imediat în print și OOH. Și bine a făcut.
sursă foto: Little Black Book
Tot cu oleacă de reactive s-a lăsat și la Skinceuticals cu ajutorul lui Megan Boni (aka Girl on Couch).
Looking for a man in finance s-a transformat în now I’m the one in finance, investing, great skin, win-win.
Cam târziu… cam târziu, măi frate. Dar aia e!
@girl_on_couch If I invest in my skin, does that make me a Woman in Finance? Asking for a friend. #SkinCeuticalsPartner @SkinCeuticals ♬ Man In Finance (G6 Trust Fund) - Girl On Couch & Billen Ted
Apropo de Nike care-și spală păcatele față de Durant, cam așa se simte și campania Apple, Designed on the iPad, după the major flop care-a fost spotul „Crush!”.
Ilustrațiile sunt realizate de artistul francez Sinon Landrein și se văd în Paris și Marsilia.
Frumos, simpatic, cât de cât, mai ales că a bifat și contextuala cu Jocurile Olimpice fără să fie sponsor.
sursă foto: The Drum
Să lupți cu cancerul de sân e una. Să lupți cu cancerul de sân și să nu poți vorbi deschis despre asta e complet altceva.
Lucrurile nespuse se văd și se simt în noua campanie Breast Cancer Now într-o serie de clipuri și postere pe social media.
Chiar nu mai rămâne nimic de spus.
Eat the cheese=Save the world? Nu prea, dar nici nu strică.
Plonts, un nou brand de brânzeturi plant-based, lansează o campanie care reușește să arate absurdul dilemelor existențiale prin care trec consumatorii care-ar vrea și să nu facă rău mediului, și să #yolo.
Why is the client always so clienty?! Noul spot Teamwork încearcă să răspundă
Teamwork.com lansează al doilea spot din seria The Client și e every bit as good as you’d expect.
Sigur că nu se aplică clienților noștri, care-s toți niște drăguți. Știm sigur că nici alor tăi!
ps: oare care-o fi echivalentul lui Cheryl în România? de curiozitate, nu de alta.
OOH of the week
Butt in the box, please!
Keep Britain Tidy lansează o campanie adresată fumătorilor – sau mai bine spus, celor care nu găsesc nicicum coșul de gunoi când au terminat țigara.
Instalația folosește un billboard digital împreună cu un detector de fum, care odată activat, o afișează pe Drake, o rață simpatică care atrage atenția fumătorilor și le dăruiește un Butt Box, adică o mini scrumieră portabilă pentru mucurile de țigară.
de citit, privit, gândit, share-uit
Să fie așa… emoțional. Știi ce zic?
Vorbim des despre emoții în advertising și at this point, știm cu toții că emoțiile-s calea și spre inima, și spre mintea consumatorilor.
Doar că pare că nu știm exact ce înseamnă asta, dincolo de „să facem oamenii să râdă” sau „să-i facem să plângă”.
Iată și dovada, dintr-un studiu Daivid, o platformă care studiază reclamele din punct de vedere creative effectiveness: 96% dintre spoturile Christmassy evocă warmth (căldură în suflet?) și 72% amuzament.
Ne mai mirăm că ni se pare uneori că nu se mai face nimic nou?
Un punct de vedere bine argumentat și o lectură mai delicioasă decât ne-am fi așteptat, în Why advertising is emotionally stunted and how to fix it.
Apropo, cam asta am vrut și noi să zicem în spotul de mai jos, pe care l-am pregătit în aprilie cu ocazia Romanian Mental Health Film Festival, care s-a întâmplat în Iași.
Oare ne săturăm vreodată de good vibes only?