Cozy Poetry Day – OOH Performance. Scoatem poezia în stradӑ, într-o formulӑ vizualӑ

WINK şi Cozy Poetry Night dau startul unei colaborӑri prin care urmӑresc sӑ scoatӑ poezia în stradӑ şi sӑ o expunӑ pe billboardurile digitale din Iaşi.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
14.10.2021

Timp de 9 sӑptӑmâni, fiecare zi de joi este dedicatӑ unei creații artistice într-o combinație ineditӑ: designer graphic + poet, şi materializatӑ în forma unui spot video pe care WINK îl va difuza pe ecranele digitale din patru zone principale din oraş – Centru, Bucșinescu, Socola și Păcurari.

Pornind de la ideea proiectului original Cozy Poetry Night, în cadrul căruia se desfășoară evenimente de poezie și socializare seara, în cafenele, prin colaborarea Cozy Poetry Day – OOH Performance, participanții urmăresc să scoată poezia la lumina zilei şi sӑ o expunӑ publicului larg, sub forma vizualӑ dedicatӑ versului sau unui segment din poezia ilustratӑ în cadrul proiectului.

Cozy Poetry Day – OOH Performance vizeazӑ melanjul comunităților artistice poetice și vizuale din toată țara într-un spațiu de promovare alternativ, prin care să familiarizeze orașul cu magia poeziei.

Practic, spațiile de expunere out of home (OOH) aduc arta în stradă și oferă comunității din care fac parte oportunitatea de a participa la o experiență frumoasă, spontană și parte din viaţa reală. În plus, demonstrează, încă o dată, că media out of home (OOH) poate fi folosită creativ și cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică.

Echipele de poeți și ilustratori care au făcut posibil acest manifest publicitar artistic sunt:

Lorena Enache x Amalia Vornicu

Sorin Despot x Bogdan Petean

Lucian Brad x Ruxandra Albulescu

Elena Simion x Carina Grigorovici

Octavian Gheorghe x Sabin Onceriu

Lena Chilari x George Tudose

Răzvan Țupa x Lucian Lupu

Silvia Grădinaru x Fulvia Olaru

Radu Nițescu x Elodie Chiper

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.