Cozy Poetry Day – OOH Performance. Scoatem poezia în stradӑ, într-o formulӑ vizualӑ

WINK şi Cozy Poetry Night dau startul unei colaborӑri prin care urmӑresc sӑ scoatӑ poezia în stradӑ şi sӑ o expunӑ pe billboardurile digitale din Iaşi.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
14.10.2021

Timp de 9 sӑptӑmâni, fiecare zi de joi este dedicatӑ unei creații artistice într-o combinație ineditӑ: designer graphic + poet, şi materializatӑ în forma unui spot video pe care WINK îl va difuza pe ecranele digitale din patru zone principale din oraş – Centru, Bucșinescu, Socola și Păcurari.

Pornind de la ideea proiectului original Cozy Poetry Night, în cadrul căruia se desfășoară evenimente de poezie și socializare seara, în cafenele, prin colaborarea Cozy Poetry Day – OOH Performance, participanții urmăresc să scoată poezia la lumina zilei şi sӑ o expunӑ publicului larg, sub forma vizualӑ dedicatӑ versului sau unui segment din poezia ilustratӑ în cadrul proiectului.

Cozy Poetry Day – OOH Performance vizeazӑ melanjul comunităților artistice poetice și vizuale din toată țara într-un spațiu de promovare alternativ, prin care să familiarizeze orașul cu magia poeziei.

Practic, spațiile de expunere out of home (OOH) aduc arta în stradă și oferă comunității din care fac parte oportunitatea de a participa la o experiență frumoasă, spontană și parte din viaţa reală. În plus, demonstrează, încă o dată, că media out of home (OOH) poate fi folosită creativ și cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică.

Echipele de poeți și ilustratori care au făcut posibil acest manifest publicitar artistic sunt:

Lorena Enache x Amalia Vornicu

Sorin Despot x Bogdan Petean

Lucian Brad x Ruxandra Albulescu

Elena Simion x Carina Grigorovici

Octavian Gheorghe x Sabin Onceriu

Lena Chilari x George Tudose

Răzvan Țupa x Lucian Lupu

Silvia Grădinaru x Fulvia Olaru

Radu Nițescu x Elodie Chiper

Alte articole

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.