WINK semnează execuția spotului anamorfic 3D pentru noua colecție de căni McCafé

McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.

Client

McDonald’s

Oraș

Bucureşti

Format

3D OOH

Media

Digital OOH
07.12.2023

Campania rulează toată luna decembrie pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București, pe un billboard digital de 96mp, în format portrait.

Devenită deja tradiție, campania pentru cănile cu design special de sărbători în ediție limitată este disponibilă în toate restaurantele, McCafé şi front counters.

Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe billboarduri digitale OOH, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat, precum și LCD, în zona retail.

Anamorfoza sau perspectiva forțată utilizează iluzia optică pentru a face un obiect să pară mai departe decât e în realitate și deformează matematic imaginile, astfel încât, atunci când sunt privite dintr-un anumit unghi, iluzia adâncimii 3D este creată pe suprafețe plane. De la finalul anului 2022, WINK introduce în portofoliu serviciile de creație pentru spoturi 3D cu iluzie anamorfică, realizând prima activare 3D pe un billboard digital din România.

Realizarea spoturilor 3D cu iluzie anamorfică, un exemplu de inovație în publicitatea OOH, oferit de WINK.
Promovarea serviciilor de creație pentru experiențe 3D, un demers al WINK în industria publicitară.
Introducerea serviciilor de creație pentru spoturi 3D cu iluzie anamorfică, demarată de WINK.

Alte campanii 3D

Birra Moretti Sale di Mare a lansat o campanie 3D OOH care aduce pe ecranele digitale un moment de vară italiană. Campania se desfășoară în 6 orașe mari din țară și folosește o execuție anamorfică, care scoate brandul din peisajul clasic OOH și îl aduce într-o zonă vie și memorabilă.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.