De la stație de transport public la spațiu experiențial de brand: WINK x Ciuc® Radler

Noul Ciuc® Radler Mix Tropical se vede și se simte – la propriu, în campania outdoor care transformă refugiile de transport în comun în spații multisenzoriale, creând deopotrivă o experiență de brand memorabilă și un moment de refresh pentru comunitate.

Client

Ciuc Radler

Oraș

Iași, Cluj-Napoca, București

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier stradal
18.07.2025

Proiectul special aduce în spațiile urbane intens circulate o doză de fun (la propriu!) și o stare de vacanță. Activarea outdoor începută în Iași și transpusă online printr-un spot CGI face parte din campania națională Ciuc® Radler „Parte din senzație” și este extinsă în Cluj-Napoca și București. 

Stațiile devin punct de întâlnire între brand și comunitate și un exemplu de bune practici în ce privește transformarea spațiilor publice în experiențe memorabile prin design creativ. Refugiile de transport public au fost reimaginate în spații cu tematică tropicală, prin integrarea inedită de elemente vizuale, olfactive și interactive, oferind o experiență multisenzorială accesibilă tuturor.

În centrul conceptului se află fructele tropicale, reprezentate prin butaforii supradimensionate de mango, ananas și lămâie, montate deasupra stației. Un sistem de pulverizare cu aromă fructată, activat printr-un buton montat în stație, completează atmosfera. Cu o simplă apăsare, o brumă fină și parfumată aduce un moment de răcoare și relaxare celor care trec prin zonă.

Suntem bucuroși să aducem Ciuc® Radler Mix Tropical în mijlocul orașului printr-un proiect care iese din tipare: o stație de transport în comun multisenzorială și o activare CGI care animă întreaga atmosferă urbană. Ne-am dorit ca prospețimea, dinamismul și personalitatea vibrantă a Ciuc® Radler să fie simțite din plin, nu doar gustate, iar rezultatul este o invitație jucăușă de a evada din rutină și a te bucura de moment, declară Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.

Proiectul special OOH e completat de o activare CGI, filmată la Palatul Culturii din Iași. Tsssh! – și întreg orașul se transformă. Ananas, mango și lămâi cad din cer, apar din spatele clădirilor și invadează străzile, într-o explozie tropicală care ia cu asalt orașul și îndeamnă oamenii să devină parte din senzație.

La WINK căutăm mereu moduri prin care să transformăm spațiile publice în experiențe memorabile, care să aducă zâmbete, interacțiune și un moment de respiro de la agitația și rutina zilnică. Proiectul cu Ciuc® Radler e exact genul de intervenție urbană care ne entuziasmează: surprinzător, fresh și exact acolo unde nu te aștepți, spune Ioana Agrosoaie, Sales & Marketing Specialist WINK Public Multimedia.

Mixul dintre realitate (stațiile de transport public personalizate) și storytelling digital (activarea CGI) amplifică impactul campaniei și duce mai departe mesajul brandului: cu Ciuc® Radler, ești parte din senzație oriunde te poartă momentul. Și te și răcorește – în mai multe sensuri!

Proiectul a fost dezvoltat de WINK în colaborare cu dentsu România (media planning & booking) pentru HEINEKEN România.

Primești direct pe e-mail tot ce știm-și-facem la WINK și credem că ai vrea să afli și tu: articole din cărți și din experiență, campaniile pe care le admirăm și cele cu care chiar ne mândrim, și în general, tot ce-i nou-nouț și poate te interesează.

Stay in the loop

Primești direct pe e-mail tot ce știm-și-facem la WINK și credem că ai vrea să afli și tu: articole din cărți și din experiență, campaniile pe care le admirăm și cele cu care chiar ne mândrim, și în general, tot ce-i nou-nouț și poate te interesează.

Alte articole