Weather & Time Triggers într-o campanie DOOH împreună cu Studioul de Bază

It’s the most wonderful time of the year… for triggers!Instrumentele dinamice precum triggerele de vreme și timp sunt folosite într-o nouă campanie de promovare pe OOH-ul digital ieșean

Client

Studioul de Bază

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
15.12.2020

Studioul de Bază folosește API dedicat pentru prognoza meteo, informaţiile fiind actualizate în timp real în baza condiţiilor dinamice de vreme. În paralel, un mesaj adaptat dimineții rulează atunci când triggerul de timp este activat.

Tehnologia care oferă posibilitatea de a schimba mesajul pe baza temperaturii la un anumit moment din zi permite, în același timp, personalizarea unei campanii și adaptarea mesajelor transmise OOH prin răspuns la condiţii externe sau triggere care ţin de localizare, ziua din săptămȃnă sau date live din timpul unui meci – scorul, de exemplu, social media sau condiţiile de trafic.

Indiferent dacă folosesc strategii în jurul distribuţiei clasice în OOH, de proximitate, digital sau bazate pe date – de trafic, de vreme, geofencing ș.a, oportunităţile pe care le oferă out of home pentru agenţii de publicitate, smart planners sau media buyers sunt nelimitate.

 

Despre Studioul de Bază

Studioul de Bază este mai mult decât un studio. Este, așa cum l-a descris la un moment dat și deținătorul lui, casa trupelor și artiștilor ieșeni care vor să se facă auziți. Cu peste 10 ani de activitate și implicare în viața culturală ieșeană și nu numai, Studioul de Bază e locul preferat al artiștilor atunci când vine vorba despre înregistrări audio profesionale, mix, master, producție și sonorizare. Găzduiește repetiții, sesiuni foto-video, iar echipamentele sunt puse la dispoziție pentru închiriat. Pe la Studioul de Bază au trecut nume precum: Ada Milea, Fără Zahăr, FiRMA, Pinholes, Fine It’s Pink, Adam’s Nest, The Kryptonite Sparks, The Bread Pits sau Nava Mamă.

Alte articole

City Split @E85 este totemul digital de mari dimensiuni nou intrat în portofoliul WINK, amplasat într-unul dintre cele mai vizibile puncte de acces către Iași: E85 (DN28), în sensul giratoriu care leagă intrarea și ieșirea din oraș de zona comercială Mall Moldova – cea mai mare destinație de shopping și entertainment din afara Bucureștiului.
Birra Moretti Sale di Mare a lansat o campanie 3D OOH care aduce pe ecranele digitale un moment de vară italiană. Campania se desfășoară în 6 orașe mari din țară și folosește o execuție anamorfică, care scoate brandul din peisajul clasic OOH și îl aduce într-o zonă vie și memorabilă.
WINK lansează C-Board, billboardul digital curbat poziționat strategic în centrul celui mai efervescent oraș de la malul mării. Cu o expunere spectaculoasă în zona Bulevardului Mamaia x Strada Soveja, unul dintre cele mai aglomerate și importante intersecții din oraș, C-Board vine să amplifice vocea brandurilor într-un context urban-turistic dinamic.
Noul Ciuc® Radler Mix Tropical se vede și se simte – la propriu, în campania outdoor care transformă refugiile de transport în comun în spații multisenzoriale, creând deopotrivă o experiență de brand memorabilă și un moment de refresh pentru comunitate.
Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.