#suntemgaleria din staţia Stadion – un proiect OOH interactiv care te trimite la meciul de deschidere al EURO 2016 Romȃnia – Franţa

O staţie din Iași, personalizată pentru microbiștii și susţinătorii Romȃniei, îi invită să se fotografieze umăr la umăr cu echipa de fotbal în staţia Stadion, din zona Copou. Times Garden le oferă ocazia de a cȃștiga bilete la meciul Romȃnia – Franţa din 10 iunie 2016, unde 4 suporteri vor avea șansa de a face galerie LIVE.

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
28.08.2016

Campania se desfășoară în perioada 28 aprilie – 29 mai 2016 și intră în concurs toţi participanţii care distribuie fotografia pe pagina de Facebook Times Garden folosing hashtagul #suntemgaleria.

Proiectul, bazat pe conceptul creativ realizat de agenţia Încotro, a fost implementat cu ajutorul WINK Public Multimedia.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.