Digital Transit

Mediu cu putere mare de propagare a mesajului într-o reţea cu 7.76 milioane de călătorii pe lună și audienţă cu recurenţă ridicată în utilizarea mijloacelor de transport în comun.

Oraș

Iași

Format

Digital

Tehnologie

Unități

min. 120 mijloace de transport în comun

Dimensiuni

21,5"

Specificații

Timpul de expunere ridicat și combinaţia dintre mesajele de interes public, conţinutul editorial și comercial, dar și posibilitatea de a comunica personalizat și contextual angajează publicul într-o experienţă care generează rezultate.

Află cum poți valorifica oferta în zone cheie din oraș, la anumite ore sau perioade din zi și cum îi poți anunța pe călători că locația brandului tău se află chiar în apropierea unei anumite stații!

Adaugă aici textul pentru subtitlu

Total Vehicle

94.50K

Est. Impression

94.50K

Avg Count/Day

94.50K

Avg Vehicle Speed

94.50K

Reclamă pe LCD-uri în mijloacele de transport în comun din Iași, parte din publicitatea outdoor, oferind expunere ridicată și conținut personalizat pentru călători în transportul public. Comunicare contextuală și experiență de impact pentru audiență recurentă.
Reclamă pe ecrane LCD în autobuzele și tramvaiele din Iași, parte din publicitatea outdoor, oferind expunere ridicată și conținut personalizat pentru călători în transportul public. Comunicare contextuală și experiență de impact pentru audiență recurentă.

mediu hipereficient în campanii de recrutare, lansări de produse, evenimente, inițiative de comunicare ale brandurilor locale și promoții in-store

Reach & frecvență ridicate

55% dintre ieșeni folosesc constant mijloacele de transport în comun

Crește brand awareness și generează rezultate

7 din 10 oameni observă campaniile comerciale afișate pe ecranele din mijloacele de transport public

67% dintre ei caută informații despre brand online, accesează website-ul, vizitează locația sau urmăresc canalele social media 

Digital Transit în campanii WINK

Generează notorietate și prin

Expunere eficientă și constantă 24/7 pentru campanii care au ca obiectiv creșterea notorietăţii în rȃndul maselor într-un interval de timp relativ scurt. Amplasat într-o zonă intens circulată și cu vizibilitate maximă.
Spaţii de afișaj generoase, la nivelul solului, iluminate și plasate în zone cu volume mari de trafic și timp de expunere ridicat.