Kosarom a creat o stație prin care le amintește ieșenilor să iasă mai des la iarbă verde

Printr-o stație personalizată din centrul Iașului, brandul Kosarom le sugerează călătorilor ieșeni că vremea frumoasă e un prilej de căutare a prospețimii.

Client

Kosarom

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
30.08.2017

Amenajarea staţiei, parte din campania „Urzeala Grătarelor” desfășurată de Kosarom și în social media, a prevăzut înlocuirea băncii obișnuite cu scaune de grădină, plasarea a două grătare în interiorul refugiului, iarbă artificială și butaforii specifice unui colţ din natură. În ansamblu, stația re-creează un cadru simpatic care stârnește pofta de a căuta, după serviciu sau în weekend, adevărata experiență a ieșitului la grătar.

Oricum ar alege să folosească refugiul – ca atare, dacă se amuză sau se pozează în acest decor în timp ce își fac planuri pentru timpul liber, așteptatul autobuzului în staţia personalizată Kosarom este, cu siguranţă, o experienţă demnă de savurat. Brandul nostru e alături de consumatorii săi și promovează alegerile sănătoase sub sloganul Prospețime în fiecare farfurie, a declarat Georgiana Peruc, Director Marketing Kosarom.

Proiectul este realizat în parteneriat cu WINK Public Multimedia, companie de publicitate specializată în OOH, alături de care Kosarom colaborează pe suporturi OOH și digital signage de doi ani.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.