Amenajarea staţiei, parte din campania „Urzeala Grătarelor” desfășurată de Kosarom și în social media, a prevăzut înlocuirea băncii obișnuite cu scaune de grădină, plasarea a două grătare în interiorul refugiului, iarbă artificială și butaforii specifice unui colţ din natură. În ansamblu, stația re-creează un cadru simpatic care stârnește pofta de a căuta, după serviciu sau în weekend, adevărata experiență a ieșitului la grătar.
Oricum ar alege să folosească refugiul – ca atare, dacă se amuză sau se pozează în acest decor în timp ce își fac planuri pentru timpul liber, așteptatul autobuzului în staţia personalizată Kosarom este, cu siguranţă, o experienţă demnă de savurat. Brandul nostru e alături de consumatorii săi și promovează alegerile sănătoase sub sloganul Prospețime în fiecare farfurie, a declarat Georgiana Peruc, Director Marketing Kosarom.
Proiectul este realizat în parteneriat cu WINK Public Multimedia, companie de publicitate specializată în OOH, alături de care Kosarom colaborează pe suporturi OOH și digital signage de doi ani.