Kosarom a creat o stație prin care le amintește ieșenilor să iasă mai des la iarbă verde

Printr-o stație personalizată din centrul Iașului, brandul Kosarom le sugerează călătorilor ieșeni că vremea frumoasă e un prilej de căutare a prospețimii.

Client

Kosarom

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
30.08.2017

Amenajarea staţiei, parte din campania „Urzeala Grătarelor” desfășurată de Kosarom și în social media, a prevăzut înlocuirea băncii obișnuite cu scaune de grădină, plasarea a două grătare în interiorul refugiului, iarbă artificială și butaforii specifice unui colţ din natură. În ansamblu, stația re-creează un cadru simpatic care stârnește pofta de a căuta, după serviciu sau în weekend, adevărata experiență a ieșitului la grătar.

Oricum ar alege să folosească refugiul – ca atare, dacă se amuză sau se pozează în acest decor în timp ce își fac planuri pentru timpul liber, așteptatul autobuzului în staţia personalizată Kosarom este, cu siguranţă, o experienţă demnă de savurat. Brandul nostru e alături de consumatorii săi și promovează alegerile sănătoase sub sloganul Prospețime în fiecare farfurie, a declarat Georgiana Peruc, Director Marketing Kosarom.

Proiectul este realizat în parteneriat cu WINK Public Multimedia, companie de publicitate specializată în OOH, alături de care Kosarom colaborează pe suporturi OOH și digital signage de doi ani.

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.