30.08.2017
Printr-o stație personalizată din centrul Iașului, brandul Kosarom le sugerează călătorilor ieșeni că vremea frumoasă e un prilej de căutare a prospețimii. Finalul de sezon reprezintă un motiv excelent de delectare în mijlocul naturii, la aer curat, unde mesele se gătesc pe îndelete din produse alese cu grijă și se savurează alături de cei dragi în voie bună.
Amenajarea staţiei, parte din campania „Urzeala Grătarelor” desfășurată de Kosarom și în social media, a prevăzut înlocuirea băncii obișnuite cu scaune de grădină, plasarea a două grătare în interiorul refugiului, iarbă artificială și butaforii specifice unui colţ din natură. În ansamblu, stația re-creează un cadru simpatic care stârnește pofta de a căuta, după serviciu sau în weekend, adevărata experiență a ieșitului la grătar.
Oricum ar alege să folosească refugiul – ca atare, dacă se amuză sau se pozează în acest decor în timp ce își fac planuri pentru timpul liber, așteptatul autobuzului în staţia personalizată Kosarom este, cu siguranţă, o experienţă demnă de savurat. Brandul nostru e alături de consumatorii săi și promovează alegerile sănătoase sub sloganul Prospețime în fiecare farfurie, a declarat Georgiana Peruc, Director Marketing Kosarom.
Proiectul este realizat în parteneriat cu WINK Public Multimedia, companie de publicitate specializată în OOH, alături de care Kosarom colaborează pe suporturi OOH și digital signage de doi ani.
Despre Kosarom
Este prima firmă din industria alimentară din România privatizată în anul 1992 și reprezintă nucleul unui grup de firme ce lucrează în sistem integrat în producția alimentară. Cerealele sunt materie primă pentru cele două fabrici de nutreţuri combinate care asigură hrana puilor de la Avi-Top şi a suinelor de la Suinprod. Kosarom îsi asigură materia primă din surse proprii pornind chiar de la nutreţurile pentru animale, conform principiului Safe feed – Safe food. Prin investiţii importante în tehnologie şi resurse umane, care au depăşit 40 milioane euro numai în ultimii cinci ani, Kosarom şi-a câştigat poziţia de lider în regiunea Moldovei între societăţile producătoare de carne şi preparate din carne, cu o cotă de piaţă în ascensiune.