11 decembrie

Creative all the way

Numărul de astăzi posibil să semene cu listele tale de cumpărături din perioada asta a anului, pentru că are de toate pentru toți și este bogat în informații. Creativitatea și-a spus cuvântul și pregătirile pentru sărbători sunt în toi, așa că inevitabil sunt multe despre care să scriem.

This week's specials

Sursa foto: 

NOU

Abia am așteptam să scoatem în lume cele două activări 3D anamorfice la care am lucrat simulatan împreună cu Namogo în ultima perioadă: una pentru McDonald’s McCafé și una pentru Sephora. De acum nu putem decât să ne bucurăm și să așteptăm în liniște sufletească petrecerea de Crăciun de la birou și schimbul de cadouri. ❤️

Ai face bine să nu ai planuri pentru sâmbătă, 16 decembrie. Și dacă ai, să le reprogramezi cumva. 🎁🎶

Între timp…

Am decorat de sărbătoare la birou.🎄💝

#devăzutlacafeluță

GTA 6’s trailer is here! 

În 2025 va fi lansarea, iar până atuncii fanii știu la ce să se aștepte: urmăriri de mașini, petrecăreală, cluburi, jafuri, plus acțiunea care se va desfășura în Vice City, orașul care a fost văzut ultima oara în 2013, în GTA: Vice City. În primele două zile după ce a fost postat, trailerul a adunat peste 70 de milioane de vizualizări.

The Lost Voice – scurtmetrajul lansat de Apple care prezintă noua funcție de accesibilitate pentru vorbire.

WWF a lansat un scurtmetraj care ilustrează planeta fiind cuprinsă de flăcări, din cauza emisiilor globale de carbon de la combustibilii fosili. Scurtmetrajul a fost lansat în timpul COP28, cea de a 28-a ediție a Conferinței Națiunilor Unite asupra schimbărilor climatice, care se desfășoară până 12 decembrie 2023 în Dubai.

The Planet’s Scariest Bouquet – un spot lansat tot în timpul COP28, care schimbă însemnătatea pe care florile o au în general pentru a trage un semnal de alarmă. Florile prezentate în video provin din Antarctica, unde nu ar trebui să fie posibil ca plantele să înflorească și, totuși, încălzirea globală face să fie posibil.

decititlacafeluță

Dinner is served @IKEA!

IKEA UK lansează prima lor chiftea festivă de mărimea unui curcan, care cântărește 4,5 kg și vine la pachet cu dulceața de merișoare și sosul specific, numai bun de pus pe masa de Crăciun. Și pentru că marile bucurii merită trăite de cât mai mulți oameni, brandul a lansat și kitul Veggieball Christmas Tree. Happy happy, joy joy!

Sursa foto: Famous Campaigns

Letters to Santa – campania prin care easyJet se asigură că scrisorile copiilor vor ajunge la destinație și Moșul va ști unde vor fi ei de găsit în acest an de Crăciun.

Sursa foto: Famous Campaigns

 

Încurajat de Wink

Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:

What’s new, pussycat? – pentru al treilea an consecutiv, Wantsome aduce comunității ieșene o conferința digitală gratuită în care oameni cu expertiză în IT și domeniile conexe vor răspunde curiozităților. Le suntem alături și de această data, pentru ca tot mai multe persoane să intre în 2024 cu temele făcute. Be There or Be Square!

Wantsome pe Billboard Digital @ Indiana

Donează sânge, fii erou! – campanie națională de donare de sânge, care vrea să facă din acest Crăciun unul special pentru oamenii care au nevoie de ajutor. Campania se desfășoară în perioada 4-15 decembrie.

Societatea Studenților Mediciniști Iași pe Billboard Digital @ Cotnari

Csfnaicsf

Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.

În Iași avem așa: 

În Constanța avem: 

Minutul muzical

Moș Nicoale a adus vești bune de la Electric Castle și Untold. Ceva și încă ceva cu care să începi pregătirile.

Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine! 

The SCOOP este newsletterul săptămânal care te ține la curent cu all-things-advertising: știri, noutăți, campanii & everything in between. Îl pregătim și distribuim colegilor din echipă, iar pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, ne-am făcut curaj să-l scoatem în lume.

Altele în The Scoop

1 octombrie

Cu de toate și mai multe

Ceva scurt & funny de la Fruit Loops, o bătălie în execuții de la Burger King și Grubhub și-un sfat …
16 septembrie

It’s the little things

Lavazza makes our hearts melt, Greenpeace (vs. Dove) ne trezește la realitate pentru că „Real beauty isn’t toxic”, Nike lansează …
9 septembrie

Fiecare cu ce-l doare

KitKat zice că nu-i de ajuns să-ți iei pauză dacă iei și altceva cu tine, Heinz vrea să convingă olandezii …
2 septembrie

Is advertising fun again?

Toamna se numără: de câte ori te uiți la noul spot Calvin Klein (yup, the Bear is back!), cât a …
19 august

It ain’t over till it’s over

Pentru că nu-i gata – nici vara, nici treaba cu sportul, nici discuțiile despre AI în publicitate. În afară de …
13 august

Una și una

Nike îl împacă pe Kevin Durant, Apple încearcă și el să-și dreagă greșeala, Quaker Oats e pe fază și tot …